  • Data: 2010-11-17 20:48:54
    Temat: Re: Litewski TIR
    Od: Mark <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Lis, 13:01, krzysiek82 <g...@m...pl> wrote:
    > W dniu 2010-11-17 12:01, Maciej Browarczyk pisze:

    > 50tce, stwierdzi , e go wkurwiam.
    wykształcony yntelygent się odezwał............

    > Buractwo do kwadratu ale c niekt rzy kierowcy tir w to pro ci ludzie,

    zgadza się- niektórzy, więc przstań uogólniać......

    > do bycia kierowc tira nawet rednie wykszta cenie nie jest chyba
    > potrzebne.

    nie masz pojęcia co jest potrzebne. psychotestów nawet nie masz,
    rzetelnych badań, szkoły nie za kase- teraz byle baran jest
    "magystrem"- za komuny by nie skończył zasadniczej. prawa jazdy też
    właściwie nie masz- ten papierek na taczke- dostają nawet
    niedorozwiniete baby , które wjeżdżają do sklepu, bo "nie zauważyły",
    a grupa stwierdza- nic sie nie stało. A na psychotesty dla każdego-
    obowiazowe (czy chociazby dla samego siebie-reaguje agresją) jakos tak
    w ciemno, po takich badaniach zniknęłoby z dróg 50 % "kierofców"
    Masz pojęcie o głupim AETR ? - o zmianach przepisów ? mocowaniu
    ładunków? (podstawy- ok. 300 stron + praktyka, nie do zastąpienia)
    zachowaniu takiego auta na drodze ? umiejetnościach, doswiadczeniu,
    przejechanych kilometrach ? dokumentach celnych ? granicach ?
    przepisach ? itp itd ? wiec nie oceniaj na podstawie jednego
    gówniarza, który gówno umie i pojechał jak pojechał. I weź poprawkę,
    ze jstes ostatnią osobą, która powinna oceniac zawodowców. To zawód
    jak każdy inny. Nie wiem czego się uczyłeś w swojej szkółce- i ile
    lat- uważasz sie za fachowca, prawda ? bo sie uczyłes. kierowce
    oceniac- moze każdy- bo ma świstek na taczkę i brak odwagi, by samemu
    dla siebie- zrobić rzetelne psychotesty. I to jest wg. Ciebie
    ok......
    Nie masz pojęcia o tej pracy, o tych pojazdach, o prowadzeniu itp itd-
    widze to na podstawie świadomych , wykształconych (mgr. doktorzy, itp
    itd- znajomych)którzy słysząc co i jak ( to ok 1% wiedzy) - mówią- ja
    pierdyka, nie wiedziałem, nie miałem pojecia
    Więc bądź łaskaw nie wypowiadać sie oczymś, o czym nie masz pojęcia