  • Data: 2010-11-17 21:16:25
    Temat: Re: Litewski TIR
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mark" <y...@g...com> napisał w wiadomości
    news:13bee6e9-6c02-49ec-980e-041a2ff16fc2@y23g2000yq
    d.googlegroups.com...

    > Nie masz pojęcia o tej pracy, o tych pojazdach, o prowadzeniu itp itd-
    > widze to na podstawie świadomych , wykształconych (mgr. doktorzy, itp
    > itd- znajomych)którzy słysząc co i jak ( to ok 1% wiedzy) - mówią- ja
    > pierdyka, nie wiedziałem, nie miałem pojecia
    > Więc bądź łaskaw nie wypowiadać sie oczymś, o czym nie masz pojęcia

    Tej ale czego sie świgasz?

    Uwazasz, ze byle szoferak 30 tonowego mastodonta jest lepszy od byle
    magistra? Uwazasz, ze te twoje mocowania ladunkow, aetr i dokumenty celne
    sa czyms takim czego byle magister nie ogarnie w 5 minut ?
    Wez przestan robic z siebie wiekszego durnia niz jestes.
    Byle kierowca to smierdzacy len ktoremu nie chcialo sie. Zdobyte
    wyksztalcenie i tytuly swiadcza nie tylko o zdobytej wiedzy ale o samym
    czlowieku.

    I nie zaslaniaj sie jakimis psychotestami bo ukladac obrazki i wciskac
    przyciski byle malpka potrafi...

    Smieszny jestes!

    --
    Picasso