  • Data: 2013-12-23 12:51:27
    Temat: Re: Listwa pzeciwprzepięciowa
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ToMasz napisał:

    > najtanszego upsa

    niekoniecznie najtanszego :) mialem jeden najtanszy i potem juz mialem
    tanie, ale nie najtansze czyli np. ostatnio od lat "w modzie" u mnie:
    http://bitcomputer.pl/pl/p/POWERCOM-BNT-600AP-HOME-U
    SB-ZASILACZ-AWARYJNY-UPS/12045

    bateryjki po okolo 70 zeta trza co 2 lata wymienic.

    zabezpiecza przed pstrykajacymi elektrykami, daje czas na zamkniecie
    systemu jak pradu nie ma juz 5 minut i sie orientujesz, ze elektrycy
    wylaczyli na dluzej.

    oprocz kompa, monitra, rutera, nasa i co tam jeszcze jest mam pod niego
    ledowa lape podpieta, wiec w nocy fajnie nawet jak prad wylacza ;)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

    pl.rec.gry.komputerowe - thank you very much!
    http://www.youtube.com/watch?v=i1Cs5fPagno ;)