    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Tue, 10 May 2016 05:14:17 -0700 (PDT)
    <1...@4...net>
    <1...@g...com>
    <57309c7f$0$22830$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <5730bb49$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5731ad18$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5731cc18$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Linia wysokiego napięcia jak pijany zając
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 maja 2016 13:55:24 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Ja tam widze wyraznie, ze napisales, ze w Polsce nie mozna glosno i
    > szczerze mowic co sie mysli.
    > Z tym zreszta nie polemizuje, w sporym stopniu podzielam.
    >
    > Ale wystarczy wyjechac z kraju ... wniosek logiczny z tego, ze tam juz
    > mozna :-)

    Można? Zawsze można. Ale "można" to nie jest jedyny powód dla którego ludzie coś
    robią lub zaniechują. Jest jeszcze "chcę", "obawiam się", "nie wnikam", "powinienem",
    "warto", "opłaca się", "należy" itd. Myślisz że jak coś nie jest białe to może być
    tylko czarne? No to może źle myślisz. Powiem Ci w tajemnicy że są sytuacje w których
    te słowa przestają mieć znaczenie. Nie, nie zamieniają się wtedy na coś przeciwnego.
    Weź kiedyś jakiś podręcznik logiki formalnej, co?

    > Mowisz, ze takiego wniosku nie napisales, i on jest nieprawdziwy ?

    Ty tak mówisz.