    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Linia transmisyjna wysokiego napi?cia obok dom?w
    Date: Sun, 25 Oct 2009 19:27:46 +0100
    <hbrq6u$gg0$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hbrvtu$7r5$1@news.onet.pl>
    <hbs5in$cbt$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hbsfqd$6ef$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hbt338$2q95$1@news2.ipartners.pl>
    <hbt7q8$2le$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hbv53c$pdg$1@news2.ipartners.pl>
    <hbvhgo$evu$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hc16gm$1qde$1@news2.ipartners.pl> <hc175d$1qnb$1@news2.ipartners.pl>
    <hc1lbn$1s3$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hc1vs6$270h$1@news2.ipartners.pl>
    <hc24ga$nvd$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości
    news:hc24ga$nvd$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Raczej odwrotnie, przy przebiciu elektrody moze dojsc do stymulacji
    > miesni - glownie piersiowego. Potencjal miesni moze zaklocac elektrode
    > tylko wtedy kiedy ma kiepski kontakt z myokardium. Dodatkowo rozruszniki
    > maja uklady eliminujace takie interferencje. Oczywiscie wszystko zalezy od
    > tego jak zalozono elektrode i jak zaprogramowano rozrusznik - na jaka
    > czulosc, metode detekcji itd.
    Chyba mam to gdzieś jeszcze na na drugim kompie na dole. Jak znajdę jutro to
    ci zacytuję.
    O jakim przebicu piszesz? Izolacji elektrody poza sercem :) wrrr czy też
    przebiciu jamy serca - też wrrr.
    Gdyby chodziło o przebicie izolacji to co? Człowiek zaczyna się ruszać jak
    robokop?

    > Tak, niech wejdzie do klatki Faradaya ;P
    No to powiedz mi dlaczego tak straszą?

    > Zanim napiecie krokowe ubije rozrusznik to czlowiek juz bedzie stekiem
    > well done.
    Może na stojąco tak ale gdyby poszłe przez lewą rękę a prawą nogę?
    Były przypadek gdy gościu przeżył pomimo że z góry na dół przez całe ciało
    miał zwęglony kanał przelotowy.

    Troche nie na temat. Przedwczoraj mówili w wiadomościach że ostatnie badania
    pod nadzorem WHO jasno dowodzą że telefon komórkowy
    jednak jest przyczyną częstrzego występowania nowotworów.

    Marek