    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Linia transmisyjna wysokiego napi?cia obok dom?w
    Date: Sun, 25 Oct 2009 17:54:25 +0100
    <hbrq6u$gg0$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hbrvtu$7r5$1@news.onet.pl>
    <hbs5in$cbt$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hbsfqd$6ef$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hbt338$2q95$1@news2.ipartners.pl>
    <hbt7q8$2le$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hbv53c$pdg$1@news2.ipartners.pl>
    <hbvhgo$evu$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hc16gm$1qde$1@news2.ipartners.pl> <hc175d$1qnb$1@news2.ipartners.pl>
    <hc1lbn$1s3$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości
    news:hc1lbn$1s3$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Od lat rozruszniki potrafia analizowac zapis z elektrod, byle zaklocenie
    > nic nie zrobi, bo musialoby nasladowac fale pobudzenia, co ze wzgledu na
    > ksztal nie jest latwe, a i amplituda rzedu dziesiatek mV nie jest mala.
    Wiesz pacjent i rodzina stara się poznać często dokładniej swoją chorobę a
    nie tylko słuchać wyjaśnień lekarzy.
    Często szuka się i kupuje literaturę, szpera w internecie. Chce się coś
    wiedzieć.
    Pamiętam że gdzies wyczytałem że w VVI potencjały mięśni układu kostnego
    mogą spowodować że stymulator nie wygeneruje impulsów.
    Czy te fałszywe potencjały są podobne do tych od serca?

    > Zreszta, gdyby to bylo takie wrazliwe urzadzenie to masowo ludzie by mieli
    > z tym klopot - w koncu w ciagu dziesiatek lat stosowania wszczepiono to
    > milionom ludzi.
    Ale nadal myślę że jednak ludzie słuchając lekarza wyprowadzą się gdzie
    indziej co napewno spowoduje niższe prawdopodobieństwo występowania
    ewentualnych kłopotów. Nikt z rozrusznikiem nie będzie chyba tak odważny i
    nie posłucha doktorów.
    Zobacz na moją pierwszą wypowiedź. Też o tym napisałem też tak uważam,
    jednak ja problem przesunąłem w inną stronę.
    W którymś informatorze austriackim było to nawet dość dramatycznie
    przedstawione że osoba z rozrusznikiem podczas burzy musi za wszelką cenę
    znaleźć bezpieczne ukrycie z dala od linii napowietrznych. Napewno nie
    chodzi już wogóle jaka to linia równie dobrze może być
    nawet stojący słup oświetlenia ulicznego albo masz flagowy.
    O to mi bardziej chodzi. O wyładowania atmosferyczne i o napięcie krokowe w
    przypadku doziemienia lini wysokiego napięcia.
    Człowiek zdrowy ma raczej większe szanse przeżycia niż z rozrusznikiem.
    Nieprawda?

    Marek