-
1. Data: 2009-02-27 11:34:16
Temat: Re: Linia melodyczna przed i po przerobce wydechu R1
Od: hugo1100 <hugo1100@_NOSPAM_o2.pl>
Czesc ja zakupilem CBR 929 i też na seryjnym wydeszku bardziej slychac
silnik niż glos z tłumika mam pytanie jak go przeraiales?? bo chyab w 929
trzeba rozcinac? pzdr
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
2. Data: 2009-02-27 21:10:23
Temat: Re: Linia melodyczna przed i po przerobce wydechu R1
Od: solo <r...@i...eu>
hugo1100 pisze:
> Czesc ja zakupilem CBR 929 i też na seryjnym wydeszku bardziej slychac
> silnik niż glos z tłumika mam pytanie jak go przeraiales?? bo chyab w
> 929 trzeba rozcinac? pzdr
>
W R1 modelu do 2003 wystarczyło rozwiecić nity, zdjąć aluminiową
nasadkę, wyciąć kołnierz okalający rurę wychodzącą z środka i ją
wyciągnąć. Był to podobny zabieg do wyciągniecia dbKilera ze sportowego
tłumika z tym, że w oryginale był on wspawany na stałe.
Jesli bardziej cię to interesuje to wal na PRW to podesle ci zdjęcia.
Solo R1 + Junak
-
3. Data: 2009-02-27 21:12:45
Temat: Re: Linia melodyczna przed i po przerobce wydechu R1
Od: Solo <s...@g...com>
hugo1100 pisze:
> Czesc ja zakupilem CBR 929 i też na seryjnym wydeszku bardziej slychac
> silnik niż glos z tłumika mam pytanie jak go przeraiales?? bo chyab w
> 929 trzeba rozcinac? pzdr
>
W R1 modelu do 2003 wystarczyło rozwiecić nity, zdjąć aluminiową
nasadkę, wyciąć kołnierz okalający rurę wychodzącą z środka i ją
wyciągnąć. Był to podobny zabieg do wyciągniecia dbKilera ze sportowego
tłumika z tym, że w oryginale był on wspawany na stałe.
Jesli bardziej cię to interesuje to wal na PRW -
s...@g...com to podesle ci zdjęcia.
Solo R1 + Junak