  • Data: 2009-02-02 18:42:50
    Temat: Re: Licznik elektryczny, namagnesowania i konsekwencje
    Od: "tornad" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://www.ure.gov.pl/index.php?dzial=258&id=1474
    >
    > W praktyce pewnie jest tak, że zagrożą odcięciem prądu (albo i odetną) i
    > będziesz musiał zapłacić a potem podać ich do sądu, dojdzie im tylko zarzut
    > wywolywania niedozwolonej presji na odbiorcę energii.
    > Jeśli faktycznie nikt tam nie kradł energii (wcale nie byłbym pewien, nie
    > raz widziałem jak brat brata w ch.. robił), masz pewne szanse na wygraną,
    > szczególnie przy dobrej argumentacji. W Polsce nie obowiązują precedensy,
    > więc ZE nie będzie się biło do upadłego, bo nawet jeśli Ty wygrasz, frajerzy
> [...]
    Dzieks za cenne, chyba jak dotad najcenniejsze rady i komentarz. Linka juz
    przez Email do wsi wyslalem tyle, ze nie bezposrednio jako, ze siostra gustuje
    w bardziej tradycyjnych sposobach przekazywania informacji (nie ma kompa) ale
    zapewne inni z tego tez skorzystaja. Jestes gosc, skora i kosc ale Gosc!
    Pzdr.