  • Data: 2014-07-04 20:02:25
    Temat: Re: Liczby losowe
    Od: IDKrzych <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-04 18:55, bartekltg pisze:

    > Jakiego "waszego". Sławek jest jeden i wyraźnie chce pofilozofować;)

    Pisząc "Waszego" miałem na myśli Sławka oraz A.L.a, którego wypowiedź
    jest pierwszym cytatem powyżej.
    Ale może zbyt osobiście odebrałem ją tylko przez późniejsze Sławka
    "Czego wymagasz od dzieci?"

    ehh .. nieważne .. humory samego Sławka to zniosę (nie od dzisiaj go
    czytam) :)
    Ubodł mnie duet z A.L.em ;)

    IDKrzych

    "Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
    - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
    wielowymiarowym,
    w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
    (S. Lem 1999)