  • Data: 2014-07-05 20:05:50
    Temat: Re: Liczby losowe
    Od: IDKrzych <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tiaaaa?... A ile linii musi miec "cos" zeby bylo programem?

    Przepraszam, ale muszę fuknąć: Czytaj ze zrozumieniem intencji.
    Przecież wyraźnie to wynika z powyższego:

    Formalnie może być i jedna linijka. "Nie mamy na myśli" sugeruje
    potoczne pojęcie.

    Ale rozumiem, że Ty każdego gimnazjalistę który napisze print('Hello
    World!') nazywasz Programistą? Czy może tu się kończy Twoja formalność?
    Dla mnie określając to potocznie - nie jest to ani program, ani programista.

    > Co to znaczy "wynik losowy"?
    >
    > A.L>

    Odwrotność wyniku przewidywalnego ;)

    I przypominam, że to jest chyba luźna dyskusja, a nie sformalizowana
    praca naukowa.

    --
    IDKrzych

    "Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
    - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
    wielowymiarowym,
    w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
    (S. Lem 1999)