  • Data: 2009-12-11 10:03:24
    Temat: Re: Leica M9, polski test
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    photoPex pisze:
    > Test Leica przenosi się w rejony impresjionistyczne.
    > http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009/12/leica-m
    9-centralny-101209-800-iso.html
    > Przy okazji mówiąc bardzo mnie dziwi podejście niektórych czytelników.
    > Czyżby zawiść tak naprawdę skutecznie zamykała wam oczy na to co dobre a nie?

    Tak szczerze i bez złośliwości - to nie jest dobre tylko kiepściuchne i
    nie każdemu aparacik za ileś tam jest w stanie wzbudzić jakichkolwiek
    emocje.

    > Przecież sami po latach prób i pracy możecie dojść do wysokiego poziomu w
    > fotografii i zrozumiecie że dobra fotografia to nie liczenie pixelów a
    > odpowiednie podejście do tematu.

    Sporo ludzi stąd już dawno to zrozumiała. I zrozumiała też, że do
    pomysłu należy dołączyć wykonanie. A tu pomysł taki sobie, a wykonania brak.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl