  • 1. Data: 2011-09-27 00:16:35
    Temat: Legendarna inteligencja kierowców tirów to jednak fakt
    Od: to <t...@x...abc>

    Oto dowód:

    http://tiny.pl/h1mgh

    "Około godziny 9 cysterna przewożąca paliwo wywróciła się na 208 km
    autostrady A4 w kierunku Wrocławia. (...) Nieoficjalnie dowiedzieliśmy
    się co tłumaczył kierowca cysterny. Podobno w czasie jazdy do kabiny
    wleciała osa. gdy kierowca próbował ja odgonić stracił panowanie nad
    kierownicą."

  • 2. Data: 2011-09-27 11:15:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 26 Sep 2011 22:16:35 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    a co inteligencja ma do odganiania osy?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-09-27 11:30:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-09-2011 11:15, masti pisze:

    > a co inteligencja ma do odganiania osy?

    Bezmyślność i brak wyobraźni nie można zaliczyć do inteligencji?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2011-09-27 11:42:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 27 Sep 2011 11:30:43 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > Bezmyślność i brak wyobraźni nie można zaliczyć do inteligencji?

    twierdzisz, że profesor z osą w jajach będzie się inteligentniej odganiał
    od gościa bez podstawówki?

  • 5. Data: 2011-09-27 12:32:22
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-09-27 11:42, masti pisze:

    > twierdzisz, że profesor z osą w jajach będzie się inteligentniej odganiał
    > od gościa bez podstawówki?

    :) Gdzie jest przycisk do głosowania "za" ? :)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 6. Data: 2011-09-27 12:46:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-09-2011 11:42, masti pisze:

    > twierdzisz, że profesor z osą w jajach będzie się inteligentniej odganiał
    > od gościa bez podstawówki?

    Profesor nie będzie kierował cysterną.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 7. Data: 2011-09-27 13:25:33
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Profesor nie będzie kierował cysterną.
    Paru magistrów jednak się znajdzie :)
    WOJO

  • 8. Data: 2011-09-27 14:12:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 27 Sep 2011 12:46:08 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > Profesor nie będzie kierował cysterną.

    a jak mu wpadnie w maluchu to coś zmieni?

  • 9. Data: 2011-09-27 15:19:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-09-2011 14:12, masti pisze:

    > a jak mu wpadnie w maluchu to coś zmieni?

    Jak puści kierownicę i przez to przywali w cokolwiek, to też będzie mało
    inteligentnym idiotą.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 10. Data: 2011-09-27 15:26:15
    Od: to <t...@x...abc>

    begin masti

    > twierdzisz, że profesor z osą w jajach będzie się inteligentniej
    > odganiał od gościa bez podstawówki?

    Tak.