  • 1. Data: 2011-09-26 22:35:54
    Temat: kolejny pacjent
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Pacjent to A4 2.0 TDI z 2008 roku, moc 140 KM.

    http://www.youtube.com/watch?v=piBHp6ZcR44

    Auto jedzie, jak by miało 40KM a nie 140KM

    Rozumiem, że coś z DPF. Parę diesli miałem
    i żadnych jaj nie było. Można to jakoś
    wyciąć i wyprogramowąć ?

  • 2. Data: 2011-09-26 22:52:33
    Temat: Re: kolejny pacjent
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 26.09.2011 22:35, megrims pisze:
    > Można to jakoś
    > wyciąć i wyprogramowąć ?

    Tak.

  • 3. Data: 2011-09-26 22:56:30
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup

[...]

    Zapytaj Michala...

    --
    Picasso

  • 4. Data: 2011-09-27 03:04:57
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    Pa_blo <i...@M...PYLY> napisał(a):

> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=piBHp6ZcR44
    >
    > Auto jedzie, jak by miało 40KM a nie 140KM
    >
    > Rozumiem, że coś z DPF. Parę diesli miałem

    Mnie ;) ?
    ale ja się diesli nie tykam nie znam nie patrze... i audi a3/a4/a6 też :)

    pozdrawiam.

  • 5. Data: 2011-09-27 11:49:12
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 26 Wrz, 22:35, megrims <m...@i...pl> wrote:
    > Pacjent to A4 2.0 TDI z 2008 roku, moc 140 KM.

    a jeszcze nie tak dawno serwisant w Audi mowil mi, ze od 2008 r
    poprawili silniki 2.0 TDI i problem juz nie wystepuje ;P
    ewidentnie DPF i swiece zarowe. Pali sie na stale?? Mi w Passacie B6
    pomagalo, jak w czasie jazdy wylaczylem go na chwile i ponownie
    wlaczylem zaplon, odzyskiwal moc - ale to rozwiazanie dorazne. Pozbadz
    sie tego ustrojstwa u jakiegos kumatego mechanika i bedziesz mial po
    problemie. Ostatnio w Mazdzie 6 2.0 diesel znajoma tez miala ten sam
    problem i skonczylo sie serwisem i kilkoma kzl wybuleniem, bo juz nikt
    w rejonie nie mogl sobie poradzic.

    Pozdrawiam,
    Emil.