  • Data: 2010-12-28 12:54:44
    Temat: Re: Laptop z boku
    Od: "Strachu S." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uruchomienie może być problemem, często guzik jest niestety pod klapą co
    > ma uzasadnienie przed potencjalnym przypadkowym odpaleniem.

    wydawalo mi się, że chyba Vaio maja z boku wyłacznik 0/1 centralnie w
    zawiasie...
    Jesli ktos moglby potwierdzic, to bylbym wdzieczny.

    > Jak ma guzik na zewnątrz to powinien się podnieść. Np dell studio ma
    > ale nie sprawdzałem czy się odpali ze sygnałem lid-close.

    Dziekuje za wskazowke, poszukam wsrod delli.
    Lid close - ? Zamknieta matryca pewnie... Mam malenkiego Asusa EEE 901 o
    matrycy 8,9 cala - pracuje z zamknieta matryca, ale niestety wciaz ja trzeba
    podnosic do samego uruchomienia, bo wylacznik jest nad klawiatura pod ekranem.

    > Inna sprawa to wentylacja takiego laptopa która w
    > zdecydowanej większości będzie gorsza na zamkniętej klapie.

    O tym nie pomyslalem, ale wykorzystanie bedzie malo obciazajace, wiec moze sie
    wywentyluje i przy zamknietej matrycy. Ew. sa chyba zabezpieczenia przed
    przegrzaniem.

    Strachu S.