  • Data: 2015-04-03 10:37:22
    Temat: Re: Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2015-04-03, o godz. 10:29:14
    Poldek <p...@i...eu> napisał(a):

    > W przeciwieństwie do ciebie mam przed sobą w tej chwili kompa, który
    > chodzi na SSHD i wiem, co piszę :-)

    Więc ciesz się Twoją protezą ale nie wprowadzaj innych w błąd że da im
    to wydajność SSD.

    > Zakładam się, że nigdy nie miałeś styczności z SSHD w realu i
    > opierasz się tylko na swoich wyobrażeniach.

    Znów sam ze sobą dyskutujesz i coś znasz mnie lepiej niż ja sam? A może
    nie czytasz tego co się do Ciebie pisze. Bo wtedy byś przeczytał może
    to:

    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
    Date: Wed, 1 Apr 2015 12:01:05 +0200
    Newsgroups: pl.comp.pecet

    I widać to zarówno w testach jak i realu. Mam w tej chwili w firmie ~30
    laptopów z czego ~8-9 ma SSHD (Dell to pakuje z upodobaniem do
    laptopów "biznesowych", ~6-7SSD a reszta HDD. I jeśli chodzi o
    responsywność systemu to SSD jest bezkonkurencyjne. SSHD niby trochę
    lepiej ale tak naprawdę trochę poprawy w stosunku do HDD widać w
    sytuacji gdy używany jest system i 1-2 aplikacje. Przy większej ilości
    zarówno aplikacji jak i danych wydajność jest taka sobie. Daje znać o
    sobie mały bufor SSD.

    Przyjmij wreszcie do wiadomości że są tu ludzie którzy mają do
    czynienia z ciut większą ilością sprzętu niż Twój laptop i jedna sztuka
    dysku SSHD.

    Zdrówko