  • Data: 2015-04-07 09:42:00
    Temat: Re: Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2015-04-04, o godz. 20:00:15
    Michal Lukasik <m...@t...pl> napisał(a):

    > Nikt (przynajmniej ja) nie kwestionuje, że jest szybciej niż HDD, ale
    > nigdy nie będzie tak szybko jak z SSD - dochodzą algorytmy
    > analizujące przepływ danych a to zawsze będzie zajmowało część
    > zasobów. Ponadto chodzi o rozmiar tego SSD, tak naprawdę miejsca w
    > nim na OS i niewiele więcej.

    Te testy mają jeszcze jedno zafałszowanie w przypadku SSHD: są robione
    na czystej instalacji systemu bez zainstalowanych innych programów poza
    narzędziami testowymi. I to się dość dobrze mieści w cache dysku SSHD W
    efekcie w wyniki są zafałszowane w porównaniu do normalnej pracy gdy
    korzysta się zwykle z kilku/kilkunastu aplikacji wydajność jest
    mniejsza bo po pierwsze aplikacje nie mieszczą się w cache w całości a
    poza tym trwa ciągła rywalizacja między nimi zależna od tego co akurat
    jest ostatnio używane.

    Zdrówko