  • 1. Data: 2012-10-27 23:25:02
    Temat: Laptop FullHD
    Od: Freddie28 <f...@p...onet.pl>

    Witam.

    Przymierzam się do kupna laptopa. Chcę kupić dobrego laptopa (~4/4.5 tyś.
    PLN), matryca 17", Full HD, dedykowana karta grafiki (najlepiej NVidia np.
    650M), CPU Intela (i5 lub i7).

    Co polecacie?

    Jak na razie znalazłem DELLa Inspiron 17RSE 7720 oraz MSI GE70.
    Acery odpadają.

  • 2. Data: 2012-10-27 23:56:37
    Temat: Re: Laptop FullHD
    Od: Corran <c...@g...com>

    W dniu sobota, 27 października 2012 23:30:02 UTC+2 użytkownik Freddie27 napisał:
    > Witam.
    >
    > Co polecacie?

    Poszukanie znajomych w stanach.

  • 3. Data: 2012-10-28 08:36:39
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-10-27 23:25, Freddie28 pisze:
> [...]
    > PLN), matryca 17", Full HD, dedykowana karta grafiki (najlepiej NVidia np.

    A mógłbyś napisać, bo jestem ciekawy, po co Ci w laptopie matryca 17"
    FullHD? Przecież można kupić ~15" i do tego duży monitor, który mógłby
    służyć również za telewizor. Ja od dawna tak planuję, tylko ka$y wciąż
    za mało.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2012-10-28 08:43:40
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-10-28 08:36, $heikh el $hah pisze:

> [...]
    > FullHD? Przecież można kupić ~15" i do tego duży monitor, który mógłby
    > służyć również za telewizor. Ja od dawna tak planuję, tylko ka$y wciąż

    PS - Dla mnie laptop >15,4 po prostu traci już na sensie; mobilność
    zachowuje w domu/mieszkaniu, ale czy mieszkasz w jakimś ogromnym?
    Mnie się nawet swojej 'piętnastki' nie chce odłączać od peryferiów i na
    zewnątrz biorę netbooka, albo nawet tylko 'telefon' (Xperię).

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 5. Data: 2012-10-28 18:45:19
    Od: Freddie28 <f...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Oct 2012 14:56:37 -0700 (PDT), Corran wrote:

    > Poszukanie znajomych w stanach.

    Pytam co kupić, a nie gdzie kupić.

  • 6. Data: 2012-10-28 20:15:08
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-10-28 18:45, Freddie28 pisze:

    > Pytam co kupić, a nie gdzie kupić.

    Zapytałeś: "co polecacie?", a to jest zasadnicza różnica.
    Z tych dwóch wybrałbym DELL-a, choćby ze względu na klawiaturę.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 7. Data: 2012-10-28 20:52:45
    Od: Freddie28 <f...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Oct 2012 08:43:40 +0100, $heikh el $hah wrote:

> [...]
    > Mnie się nawet swojej 'piętnastki' nie chce odłączać od peryferiów i na
    > zewnątrz biorę netbooka, albo nawet tylko 'telefon' (Xperię).

    Laptopa 15" nosi się w plecaku tak samo jak 17", a ja na dodatek jeżdżę
    samochodem, więc dla mnie laptop 17" nie jest problemem. A 17" FullHD jest
    mi potrzebne aby móc przez klientem pokazać swoją pracę w wygodny sposób,
    bez proszenia się o zewnętrzny monitor lub rzutnik oraz bez jeżdżenia nosem
    po ekranie 13". Nie każdy ma wypasioną salę konferencyjną a po za tym
    czasami najszybciej załatwia się sprawy bezpośrednio przy biurku klienta.
    Moc obliczeniowa jest potrzebna do CAD-ów/viewer-ów.

    A teraz skupmy się na moim pytaniu: jaki model laptopa polecacie? Nie gdzie
    kupić, tylko co kupić. Podzespoły są znane, pozostaje pytanie która firma
    zmontowała z nich laptopa i jak się nazywa model tego laptopa. Jak na razie
    znalazłem dwa modele takich laptopów.

  • 8. Data: 2012-10-28 21:50:44
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-10-28 20:52, Freddie28 pisze:
    > Laptopa 15" nosi się w plecaku tak samo jak 17", a ja na dodatek jeżdżę
    > samochodem, więc dla mnie laptop 17" nie jest problemem.

    OK, rozumiem, choć ja plecaków nie znoszę, więc zostaje mi tylko teczka.

    > A teraz skupmy się na moim pytaniu: jaki model laptopa polecacie?

    A co jest nie tak z tym DELL-em? Dobra marka, rozpoznawalna (co może
    odgrywać niewielką, ale zawsze jakąś rolę przy kliencie), hardware
    pasuje, klawiatura wygląda na dobrze rozplanowaną.

    > Jak na razie znalazłem dwa modele takich laptopów.

    No i fajnie, ale chyba nie oczekujesz, że ktoś będzie poświęcał czas na
    szukanie dla Ciebie kolejnych? Wymieniłeś dwa. Ja bym polecił DELL-a.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 9. Data: 2012-10-29 00:51:43
    Od: Freddie28 <f...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Oct 2012 21:50:44 +0100, $heikh el $hah wrote:

    > No i fajnie, ale chyba nie oczekujesz, że ktoś będzie poświęcał czas na
    > szukanie dla Ciebie kolejnych? Wymieniłeś dwa. Ja bym polecił DELL-a.

    A kto powiedział, że ktoś ma dla mnie czegoś szukać? Pytam o te laptopy, bo
    zakładam, że są osoby, które mają laptopy o podobnych konfiguracjach
    (prywatne lub służbowe) i liczę na to, że się odezwą i je polecą lub przed
    nimi ostrzegą z tego czy innego powodu.

  • 10. Data: 2012-10-29 13:19:14
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-10-29 00:51, Freddie28 pisze:

> [...]
    > zakładam, że są osoby, które mają laptopy o podobnych konfiguracjach
    > (prywatne lub służbowe) i liczę na to, że się odezwą i je polecą lub przed

    http://allegro.pl/sony-vpc-f23c5262b-ii7-2670q-8-640
    -bluray-fullhd-i2719782500.html

    Może coś z tej serii ?? sam posiadam tylko starszy model, od 3 lat
    bezawaryjnie, wszystko na miejscu, wygodna klawiatura, dobry ekran.
    Nie wiem co Ci napisać ... jedyna zmiana jaką zrobiłem to wymiana dysku
    na SSD :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.