  • 1. Data: 2012-10-27 12:08:37
    Temat: Zewnętrzna karta dźwiękowa ze zintegrowanym hubem USB?
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    Dotychczas używałem Toshiba Multimedia Center (w środku Creative), ale
    się sfajczyła, tymczasem w laptopie mam tylko 3 porty USB, a w praktyce
    dwa. W jednym musi tkwić odbiornik od zewnętrznych klawiszy i myszy,
    drugi zostaje na kartę dźwiękową, a mam jeszcze dwa zewnętrzne dyski,
    być może drugą drukarkę (nową już celowo kupiłem na wi-fi), a wiadomo,
    że jeszcze czasem trzeba podłączyć telefon, dyktafon, czy jeszcze coś
    innego. Szukałem trochę i takiej karty nie znalazłem, ale może ktoś coś
    takiego widział? I nawet nie musiałaby być 5.1. Audio mam stereofoniczne.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 2. Data: 2012-10-27 22:01:31
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 27 Oct 2012 12:08:37 +0200, $heikh el $hah napisał(a):

> [...]
    > innego. Szukałem trochę i takiej karty nie znalazłem, ale może ktoś coś
    > takiego widział? I nawet nie musiałaby być 5.1. Audio mam stereofoniczne.

    Ach ta wygoda użytkowania laptopów... ;D

    Co do rozwiązania - nie lepiej prostsze, czyli:
    - dowolna karta dźwiękowa na USB (swoją drogą - ta w laptopie Ci nie
    wystarcza gdyż?)
    - podłączany aktywny, np. 7-portowy hub USB?

    [ Facet chcący zaciągnąć dziewczynę do łóżka jest gotów na każdą podłość, ]
    [ byleby osiągnąć cel. Przebić go może tylko kobieta chcąca zaciągnąć ]
    [ faceta przed ołtarz. (Peppone, JoeMonster) ]

  • 3. Data: 2012-10-28 01:49:28
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

> [...]
    > wystarcza gdyż?)
    > - podłączany aktywny, np. 7-portowy hub USB?

    A moze by mu sie przydala po prostu stacja dokujaca? :)