  • 1. Data: 2012-10-26 21:59:30
    Temat: Wysoka temperatura płyty M4n78 Pro
    Od: Maru <m...@n...pl>

    Witam, mam chyba poważny problem z płytą i nie wiem ile jeszcze
    pociągnie. Grafika w zasadzie chodzi na karcie PCI-E, więc chipset nie
    jest jakoś bardzo obciążony. Od dłuższego czasu, temperatura wskazywana
    przez czujnik rosła. Początkowo była na poziomie 30-40 st. C, później
    stopniowo zaczęła się podnosić, aż teraz wskazuje 80 st. C, w Biosie
    zaraz po włączeniu, tyle samo jest podawane.
    Z kolei jak puściłem grafikę przez mGPU, to temperatura procesora
    graficznego pokazywana była na poziomie 65 st. C.
    Czy identyfikowany chipset mGPU, to ten sam co podawana temperatura MCP??
    Sam już nie wiem gdzie leży problem, czy faktycznie tak się coś grzeje
    czy to sprawa jakiegoś błędnego odczytu.