  • 71. Data: 2011-08-20 19:10:53
    Temat: Re: Laptop Compaq z Biedronki
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Artur(m) wrote:
    > Nikogo nie bronię (indywidualnie) pragnę, aby było normalnie.

    to jeszcze potrenuj cytowanie w wolnej chwili

  • 72. Data: 2011-08-20 19:39:16
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Leszek K. wrote:
    > Miałem 790GX jak było nowością. Bez problemu wszystko chodziło. Nawet w
    > starsze gierki można było pograć. Warunek - zainstalować sterowniki od ATI.
    > Na tych co w7 z automatu instalował była tragedia.

    przez ostatnie dwa lata przerobilem gtx 260, 285, 460, 480, 560ti oraz
    radeony 5830, 5850, 5870, 5970 2GB i 4GB, kilka roznych modeli 6950 1GB i 2GB

    z kartami nvidii bylo w miare ok, kilka bugow i zwiech
    z ati mialem problemy non stop, o ile seria 5XXX chodzi na catalystach 11.x
    juz dosyc dobrze to sterowniki dla 6950 powodowowaly problemy az do 11.5 po
    ktorych poddalem sie i zrezygnowalem z dalszego uzywania serii 6xxx

    karty uzywane sa do sporadycznego pogrywania, glownym zastosowaniem jest
    konwersja wideo i opencl

    bugi w uvd3/opencl sa w sterownikach ati nie zalatane miesiacami, a co
    smieszniejsze potrafia zalatane sterowniki znowu spieprzyc...

    na moje oko tak z rok od premiery musi minac zeby byl sens uzywac ati do
    czegokolwiek innego niz grania (a i tu nierzadko maja sporo do hotfixowania)

  • 73. Data: 2011-08-20 23:28:20
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 20 Aug 2011 20:39:16 +0100, m4rkiz napisał(a):

> [...]
    > juz dosyc dobrze to sterowniki dla 6950 powodowowaly problemy az do 11.5 po
    > ktorych poddalem sie i zrezygnowalem z dalszego uzywania serii 6xxx

    Mam 6950 i instalowałem na niej 11.5 potem 11.6 i ostatnio 11.7. Bez
    żadnych problemów. To co jest grane? Co najciekawsze nie jesteś jedyny,
    który ma jakieś problemy. Podstawa - odinstalować dokładnie starsze
    sterowniki przed wgraniem nowych. Może tu się kryją problemy z ati?

  • 74. Data: 2011-08-21 13:19:42
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Leszek K. wrote:
> [...]
    > który ma jakieś problemy. Podstawa - odinstalować dokładnie starsze
    > sterowniki przed wgraniem nowych. Może tu się kryją problemy z ati?

    instalowac to sie instaluja, nie wiem jak 11.6 i pozniejsze, ale przez pol
    roku w sterach byl m.in. bug ktory objawial sie kompletnym zwisiem jezeli
    podczas uzywania opencl chcialo sie rownoczesnie uzyskac dostep do uvd
    czyli np. odpalic filmik na youtube (w domyslnej konfiguracji)

    nie ladujace sie profile w catalyst managerze, najrozniejsze problemy z
    trzema i czterema gpu pod windowsem, moge wymieniac dlugo

    oni maja naprawde dobry sprzet, ale sterowniki przez pierwsze kilka lub
    w skrajnych przypadkach kilkanascie miesiecy sa do dupy

    owszem, z reguly wystarczaja zeby pograc bezstresowo w gierki z miesiac
    po premierze (jak juz hotfix ze wsparciem danego tytulu wyjdzie),
    ale do jakichkolwiek nietypowych zastosowan przestalem ich uzywac jezeli
    nie musze (niestety duza ilosc prostych alu jest czesto niezastapiona,
    ale czesto da sie to obejsc stosujac jakiegos linuxa w ktorym jakos tych
    problemow zupelnie nie zauwazylem)

  • 75. Data: 2011-08-22 06:12:38
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości

    > to jeszcze potrenuj cytowanie w wolnej chwili

    Chyba na grupach od niedawna?
    Artur(m)

  • 76. Data: 2011-08-22 13:04:47
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Artur(m) wrote:

    > Chyba na grupach od niedawna?

    chyba na grupach od niedawna... co?

  • 77. Data: 2011-08-22 23:40:19
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 21:24:23 +0100, kamil napisał(a):

    > Przypomniałem sobie, jak go zwano. :)
    >
    > http://leniuch.blox.pl/2006/05/TO-APSURT-Jasiu-Smiet
    ana-Dziela-Wybrane-Vol-I.html

    Jak bym go w usenecie spotkał, to długo bym nie poczytał - za ortografy
    bardzo szybko do KFa pakuję...

    Z ,,mądrości" Animki kiedyś Złotą Księgę Cytatów zrobię - jakieś ich archiwum
    dla potomnych się na pewno przyda. :D

    [ Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która nigdy się nie ]
    [ sprzykrzy... (Oscar Wilde) ]