    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptop Compaq z Biedronki
    Date: Sat, 20 Aug 2011 20:39:16 +0100

    Leszek K. wrote:
    > Miałem 790GX jak było nowością. Bez problemu wszystko chodziło. Nawet w
    > starsze gierki można było pograć. Warunek - zainstalować sterowniki od ATI.
    > Na tych co w7 z automatu instalował była tragedia.

    przez ostatnie dwa lata przerobilem gtx 260, 285, 460, 480, 560ti oraz
    radeony 5830, 5850, 5870, 5970 2GB i 4GB, kilka roznych modeli 6950 1GB i 2GB

    z kartami nvidii bylo w miare ok, kilka bugow i zwiech
    z ati mialem problemy non stop, o ile seria 5XXX chodzi na catalystach 11.x
    juz dosyc dobrze to sterowniki dla 6950 powodowowaly problemy az do 11.5 po
    ktorych poddalem sie i zrezygnowalem z dalszego uzywania serii 6xxx

    karty uzywane sa do sporadycznego pogrywania, glownym zastosowaniem jest
    konwersja wideo i opencl

    bugi w uvd3/opencl sa w sterownikach ati nie zalatane miesiacami, a co
    smieszniejsze potrafia zalatane sterowniki znowu spieprzyc...

    na moje oko tak z rok od premiery musi minac zeby byl sens uzywac ati do
    czegokolwiek innego niz grania (a i tu nierzadko maja sporo do hotfixowania)