  • 21. Data: 2010-02-17 13:34:39
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    MarcinJM pisze:
    > Brak uzasadnienia. Tym bardziej, ze rozrzad, jka napisal wlasciciel byl
    > robiony 25kkm wstecz.

    zastanów się dokładnie i przemyśl temat.

    --
    krzysiek82

  • 22. Data: 2010-02-17 13:35:55
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    BearBag pisze:
    > O tej porze roku wiekszosc aut kopci na bialo :)

    ale tylko przez krótki czas potem już nie, zresztą jak kopci cały czas
    to płyn dostaje się do cylindra a jak się dostaje to musi go ubywać.

    --
    krzysiek82

  • 23. Data: 2010-02-17 15:02:34
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > zastanów się dokładnie i przemyśl temat.

    No, zrobilem to i nadal obstaje przy swoim.

    MarcinJM

  • 24. Data: 2010-02-17 15:12:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    peter pisze:

    > + rzeczy o ktorych zapomnialem

    + szlif wału, od razu nowe paneweczki, sprzęgło byłoby dobrze zmienić no
    i jak skrzynia już zdjęta to od razu synchronizatory zrobić na zaś.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 25. Data: 2010-02-17 16:02:17
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-17 15:02, MarcinJM pisze:

    > No, zrobilem to i nadal obstaje przy swoim.

    Słabo przemyślałeś temat.
    A jak Ci pęknie pasek, będziesz sam sobie pluł w gardło, a nie innym.

  • 26. Data: 2010-02-17 16:04:58
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-17 15:12, DoQ pisze:

    > + szlif wału, od razu nowe paneweczki, sprzęgło byłoby dobrze zmienić no
    > i jak skrzynia już zdjęta to od razu synchronizatory zrobić na zaś.

    Nie lepiej kupić jest samochód za te pieniądze a tę plastelinę zwaną
    LANOS wyrzucić do śmietnika?

  • 27. Data: 2010-02-17 16:19:17
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    MarcinJM pisze:

    > No, zrobilem to i nadal obstaje przy swoim.

    25 kkm to chyba prawie polowa przebiegu paska.

    Ja tez bym go z powrotem nie zakladal.

    KJ

  • 28. Data: 2010-02-17 16:19:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Filip KK pisze:

    > Nie lepiej kupić jest samochód za te pieniądze a tę plastelinę zwaną
    > LANOS wyrzucić do śmietnika?

    Pewnie lepiej, tylko co kupisz porzadnego za cene lanosa?

  • 29. Data: 2010-02-17 16:25:21
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-17 16:19, DoQ pisze:

    > Pewnie lepiej, tylko co kupisz porzadnego za cene lanosa?

    Coś niemieckiego..

  • 30. Data: 2010-02-17 16:28:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Filip KK pisze: