    Subject: Re: Łańcuch rozrządu kiedy się wymienia.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <p7tkdl$fur$1@node2.news.atman.pl> <p7u7o5$2ba$1@node2.news.atman.pl>
    <p7uln4$fd2$1@node2.news.atman.pl> <p7ut41$4uf$1@node1.news.atman.pl>
    <p81gsf$9as$1$m4rkiz@news.chmurka.net> <p81kdm$o8h$1@node1.news.atman.pl>
    <p83m0d$nnh$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <p83v0q$ag1$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <p86qq0$qma$4@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <6ga4awpw9gwr$.1pmk3iuukum6p.dlg@40tude.net>
    <p872g4$2na$1@node1.news.atman.pl> <p88ges$gpv$1@node2.news.atman.pl>
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Date: Tue, 13 Mar 2018 14:02:12 +0100

    W dniu 2018-03-13 o 13:33, Marek S pisze:

> [...]
    > Merca klasy C za 180 tys. Po 2 latach eksploatacji auto miało 22 naprawy
    > gwarancyjne. Ostatecznie pozbyła się go w cenie złomu. Sprawa trafiła do
    > sądu ale to inna para kaloszy.
    >
    > Ok, może pech, to jedźmy dalej. Sąsiad ma BMW M6 i BMW serii 7 (nie wiem
    > jaki konkretnie model). Oba to nówki z salonu. Średnio 2-3 miesiące w
    > roku widzę pod jego domem auto zastępcze choć stłuczki nigdy nie miał.
    > Raz nawet była laweta z tego powodu, że.... włącznik drzwiowy zepsuł się
    > w M6-tce i to na środku skrzyżowania (nikt nie ruszał drzwi). Auto nie

    No tak - BMW, Mercedes. Nie można za dużo wymagać.

    > A moje osobiste doświadczenie z nowym autem, co prawda sprzed 10 lat
    > więc może niezbyt świeże - Mondeo z salonu. Może po pół roku korzystania
    > - laweta. Pompa paliwowa zdechła a po 2 latach kompresor klimatyzacji
    > zaczął wyć a potem padł.
    >
    > Oczywiście to nie statystyki światowe ale obserwacje.

    Kompresor klimatyzacji, to wył mi przez całe 7 lat użytkowania mojego
    byłego auta, które dostałem w swoje ręnce, gdy miało 7 lat. Oczywiście
    wydałem kasę na wymianę łożyska w kompresorze, oraz wymianę sprzęgła
    kompresora - pieniądze wydane na próżno - nic to nie dało.
    Alternator, katalizator × 2, pierścienie tłoków, gumy zawieszenia,
    uszczelnienia wydechu, cewki zapłonowe × 3. Radość z jazdy wyjącym
    kompresorem i tapicerką pachnącą potem z czternastu sezonów: bezcenne :-)