  • Data: 2018-03-14 07:26:29
    Temat: Re: Łańcuch rozrządu kiedy się wymienia.
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .03.2018 o 22:23 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > A ja olewam, auto jest od jezdzenia a nie od naprawiania :-)

    Jak nie zadbasz to daleko nie pojedziesz.
    A jeśli dodatkowo potrzebujesz auta do zarabiania i w razie awarii musisz
    i tak jechać i bulić z własnej kieszeni na zastępcze to się szybko okaże,
    że taniej wychodzi stosować "drogi serwis".

    > No ale widzisz - jedziesz potem autostrada i widzisz ze te nowe to
    > wcale nie takie zero :-)

    nowe z 300kkm na liczniku to nie nowe, prędzej mu do trupa niż do nówki z
    salonu. Skąd wiesz jaki miało przebieg to auto, które się wzięło i zepsuło
    na tej przykładowej autostradzie?

    > Ja tam mam wiekszosc za darmo :-)

    bo jeździsz wkoło komina :-). Ja też przez 3 dni w tygodniu jeżdżę tylko
    darmowym kawałkiem A2, niestety przez dwa kolejne muszę już płacić.

    TG