    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Łańcuch rozrządu kiedy się wymienia.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <p7tkdl$fur$1@node2.news.atman.pl> <p7u7o5$2ba$1@node2.news.atman.pl>
    <p7uln4$fd2$1@node2.news.atman.pl> <p7ut41$4uf$1@node1.news.atman.pl>
    <p81gsf$9as$1$m4rkiz@news.chmurka.net> <p81kdm$o8h$1@node1.news.atman.pl>
    <p83m0d$nnh$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <p83v0q$ag1$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <p86qq0$qma$4@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    Date: Mon, 12 Mar 2018 23:28:45 +0100

    Dnia Mon, 12 Mar 2018 22:30:54 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Statystyk nie mam - mam za to własne obserwacje. Zdecydowana większość na
    > A2/A1 to auta "na oko" max 5-6 letnie. Bardzo dużo jest 2-3 letnich.
    > Dlatego też wg mnie widziałeś częściej zepsute "młode roczniki".
    > Tych starszych wg mnie jeździ po autostradach zdecydowanie mniej.

    Ale one wcale sie nie powinny psuc :-)
    Mialem tez troche starych samochodow, i one sie psuly umiarkowanie.
    Bardzo malo. I jakos tak szczesliwie pod domem.

    Z tymi naszymi statystykami to cos jest nie tak.
    Na autostradach to na droge patrze, ale mozna pod supermarketem czy na
    osiedlu parking obejrzec. Nie ma tych starych samochodow duzo.
    Trzeba pamietac, ze do nas trafia duzo samochodow juz starych ...
    przyjezdza 11-latek, na zlom trafia 17-latek, srednia 14-lat.

    A w takiej Danii ? jak tam srednia 11 lat, to samochodow 22-letnich
    musi byc tyle samo co nowych - a nawet wiecej.

    Wielu z tych starych pojazdow juz nie ma ?

    A autostrady ... nie wszystkie koszmarnie drogie.

    J.