  • Data: 2018-03-09 22:45:07
    Temat: Re: Łańcuch rozrządu kiedy się wymienia.
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-09 o 10:38, sirapacz pisze:

    > A wymieniając pasek nie wymieniasz napinacza ew. rolek co jakiś czas
    > pompy wody?
    > :)
    > zgoda jednak co do kosztów - pasek wymienisz bez zbędnego babrania sam,
    > z łańcuchem ciężej ale z hałasowaniem to chyba przesadzasz:)

    Jeszcze nie tak dawno miałem samochód z łańcuchem i ten łańcuch
    hałasował tak, że mi przeszkadzał. Zacząłem się interesować ile by mnie
    kosztowała naprawa. Wyszło, że ze 3 kafle za wymianę łańcucha z
    napinaczem. Odpuściłem sobie, kupiłem samochód bez łańcucha, tylko z
    paskiem. Jest ciuchuteńko. Wymiana paska przy 120 tys. km.