    Date: Mon, 05 Oct 2015 00:00:37 +0200
    From: Maciek <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Lampa owadobójcza (pomoc)
    <5603c332$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@n...chmurka.net>
    <6005955993$20151001105944@squadack.com>
    <560d17a6$0$585$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik (c)RaSz napisał:
    > "Na pewno" niekoniecznie wtedy, gdy była to jakaś... samoróbka. Zmajstrowana
    > przez klawisza, albo innego więźnia -- "złotą rączkę",
    > a w tym wypadku: czarną! ;)
    >
    > Natomiast kwestia takiego wypadku, który spotkał człowieka skazanego, *na pewno*
    > nie bezpodstawnie -- na karę śmierci, z czego się był wywinął -- dotyka "ręki
    > boskiej", która i może nierychliwa, ale... sprawiedliwa!

    Nie chcę rozpoczynać jakiś polityczno etycznych wątków ale zastanów się
    ile było w USA przypadków uniewinnienia po latach. Ilu u nas siedzi a
    potem okazuje się że naprawdę byli niewinni. Siedzą już skazani ale też
    i w aresztach czekają całymi latami na decyzje. Choć jestem zwolennikiem
    kary śmierci dla zwyrodnialców, to nie dam tego narzędzia do rąk
    polskich sędziów.
    Pamiętasz jaki dziki wrzask środowisko podniosło po pomyśle Ziobry
    dotyczącym nagrywania rozpraw? Od tego tylko krok do rozliczania idiotów
    w togach a tego to oni nie chcą. Giną akta, znikają dowody z depozytów i
    nikt nie jest winien.
    Jak ciężko przepchnąć ustawę ograniczającą samowolę i bandytyzm
    komorników? Bez nagłośnienia w mediach w ogóle nic by się nie udało.
    Dlatego też nie ufałbym aż tak bardzo sędziom i ich wyrokom.