eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLambo idzie w szambo czyli poniosły go konieRe: Lambo idzie w szambo czyli poniosły go konie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 10 Sep 2012 19:07:21 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:15.0) Gecko/20120824
    Thunderbird/15.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lambo idzie w szambo czyli poniosły go konie
    References: <504d9ce0$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <504da0bb$0$1314$65785112@news.neostrada.pl>
    <k2k83u$gkr$1@node2.news.atman.pl> <k2ka92$njn$1@node1.news.atman.pl>
    <k2kah5$r58$1@node2.news.atman.pl> <k2kbgh$s8e$1@node1.news.atman.pl>
    <k2ke0l$qpa$1@usenet.news.interia.pl>
    <504dcc45$0$1303$65785112@news.neostrada.pl>
    <oi28encg6y0j.qzuyji2yt76o$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <oi28encg6y0j.qzuyji2yt76o$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 35
    Message-ID: <504e1e4c$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 77-253-100-91.adsl.inetia.pl
    X-Trace: 1347296844 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1220 77.253.100.91:25706
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2465715
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-09-10 18:33, J.F. pisze:
    (...)
    > Bo ja wiem ... dawno dawno temu, we wroclawiu na placu Strzegomskim byl zle
    > wyprofilowany zakret. Tzn jak sie jechalo dopuszczalne 70 to byl
    > dostatecznie, a nawet dobrze wyprofilowany, jak sie jechalo 100 to nadal
    > byl dostatecznie, ale juz trzeba bylo uwazac.
    >
    > I co - naprawiac ? Czy nie ma potrzeby ?
    >
    > Jeden rajdowiec sie tam rozbil, ale widac byl za malo znany.
    > W koncu przyszla wielka woda i naprawiono.

    Podobny mechanizm - oba miejsca z DC (tutaj opisywane) są w jeszcze
    lepszej sytuacji. Hopa z Puławskiej od zawsze miała się dobrze
    (tam było dodatkowo oznakowane 50 + garb) i rzadko dochodziło do
    wypadków z tej przyczyny, że o medialnych nie wspomnę. Można było
    +100% i dawało radę (więcej też, ale to inna historia). +50% to
    jechała tamtędy zgraja kapeluszy, bab od garów, geriatryków itd.
    i nie było amagiedonu. Trafiła się ofiara wyścigów z dopuszczalną
    +++++200% i wrzask jaki to świat zły itd.
    Co do drugiego miejsca:
    http://goo.gl/maps/ZhMmb
    Przejeżdżam tędy ze 3 razy w tygodniu i naprawdę nie rozumiem
    ja trzeba się postarać, by doprowadzić do lotu i do wypadku
    (wiedzieć wiem - to widać na co dzień). No, ale patrząc po tym,
    co niektórzy potrafią wywinąć na prostych, na innych skrzyżowaniach
    o idealnej geometrii przy braku różnic w poziomach dróg krzyżujących
    się itd. to rozwiązaniem jest chyba tylko zapadnia, albo karabin ;)
    Konsekwencją debilizmu części "przeciętnych inaczej" jest stawianie
    różnych "rejestratorów" w miejscach, w których one tak naprawdę nie
    są potrzebne, za to mamy później trochę ofiar cywilnych (w postaci
    mandatów).



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: