-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 10 Sep 2012 19:07:21 +0200
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:15.0) Gecko/20120824
Thunderbird/15.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Lambo idzie w szambo czyli poniosły go konie
References: <504d9ce0$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
<504da0bb$0$1314$65785112@news.neostrada.pl>
<k2k83u$gkr$1@node2.news.atman.pl> <k2ka92$njn$1@node1.news.atman.pl>
<k2kah5$r58$1@node2.news.atman.pl> <k2kbgh$s8e$1@node1.news.atman.pl>
<k2ke0l$qpa$1@usenet.news.interia.pl>
<504dcc45$0$1303$65785112@news.neostrada.pl>
<oi28encg6y0j.qzuyji2yt76o$.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <oi28encg6y0j.qzuyji2yt76o$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 35
Message-ID: <504e1e4c$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 77-253-100-91.adsl.inetia.pl
X-Trace: 1347296844 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1220 77.253.100.91:25706
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2465715
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-09-10 18:33, J.F. pisze:
(...)
> Bo ja wiem ... dawno dawno temu, we wroclawiu na placu Strzegomskim byl zle
> wyprofilowany zakret. Tzn jak sie jechalo dopuszczalne 70 to byl
> dostatecznie, a nawet dobrze wyprofilowany, jak sie jechalo 100 to nadal
> byl dostatecznie, ale juz trzeba bylo uwazac.
>
> I co - naprawiac ? Czy nie ma potrzeby ?
>
> Jeden rajdowiec sie tam rozbil, ale widac byl za malo znany.
> W koncu przyszla wielka woda i naprawiono.
Podobny mechanizm - oba miejsca z DC (tutaj opisywane) są w jeszcze
lepszej sytuacji. Hopa z Puławskiej od zawsze miała się dobrze
(tam było dodatkowo oznakowane 50 + garb) i rzadko dochodziło do
wypadków z tej przyczyny, że o medialnych nie wspomnę. Można było
+100% i dawało radę (więcej też, ale to inna historia). +50% to
jechała tamtędy zgraja kapeluszy, bab od garów, geriatryków itd.
i nie było amagiedonu. Trafiła się ofiara wyścigów z dopuszczalną
+++++200% i wrzask jaki to świat zły itd.
Co do drugiego miejsca:
http://goo.gl/maps/ZhMmb
Przejeżdżam tędy ze 3 razy w tygodniu i naprawdę nie rozumiem
ja trzeba się postarać, by doprowadzić do lotu i do wypadku
(wiedzieć wiem - to widać na co dzień). No, ale patrząc po tym,
co niektórzy potrafią wywinąć na prostych, na innych skrzyżowaniach
o idealnej geometrii przy braku różnic w poziomach dróg krzyżujących
się itd. to rozwiązaniem jest chyba tylko zapadnia, albo karabin ;)
Konsekwencją debilizmu części "przeciętnych inaczej" jest stawianie
różnych "rejestratorów" w miejscach, w których one tak naprawdę nie
są potrzebne, za to mamy później trochę ofiar cywilnych (w postaci
mandatów).
Następne wpisy z tego wątku
- 10.09.12 19:28 tÎż
- 10.09.12 19:39 J.F.
- 10.09.12 19:45 tÎż
- 10.09.12 19:56 Artur Maśląg
- 10.09.12 19:59 tÎż
- 10.09.12 20:02 tÎż
- 10.09.12 20:08 J.F.
- 10.09.12 20:23 J.F.
- 10.09.12 21:19 J.F.
- 10.09.12 21:36 jerzu
- 11.09.12 08:37 Mirek Ptak
- 11.09.12 14:02 tÎż
- 11.09.12 18:19 Artur Maśląg
- 11.09.12 18:58 J.F
- 11.09.12 20:49 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz