  • Data: 2012-09-10 19:07:21
    Temat: Re: Lambo idzie w szambo czyli poniosły go konie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-10 18:33, J.F. pisze:
    (...)
    > Bo ja wiem ... dawno dawno temu, we wroclawiu na placu Strzegomskim byl zle
    > wyprofilowany zakret. Tzn jak sie jechalo dopuszczalne 70 to byl
    > dostatecznie, a nawet dobrze wyprofilowany, jak sie jechalo 100 to nadal
    > byl dostatecznie, ale juz trzeba bylo uwazac.
    >
    > I co - naprawiac ? Czy nie ma potrzeby ?
    >
    > Jeden rajdowiec sie tam rozbil, ale widac byl za malo znany.
    > W koncu przyszla wielka woda i naprawiono.

    Podobny mechanizm - oba miejsca z DC (tutaj opisywane) są w jeszcze
    lepszej sytuacji. Hopa z Puławskiej od zawsze miała się dobrze
    (tam było dodatkowo oznakowane 50 + garb) i rzadko dochodziło do
    wypadków z tej przyczyny, że o medialnych nie wspomnę. Można było
    +100% i dawało radę (więcej też, ale to inna historia). +50% to
    jechała tamtędy zgraja kapeluszy, bab od garów, geriatryków itd.
    i nie było amagiedonu. Trafiła się ofiara wyścigów z dopuszczalną
    +++++200% i wrzask jaki to świat zły itd.
    Co do drugiego miejsca:
    http://goo.gl/maps/ZhMmb
    Przejeżdżam tędy ze 3 razy w tygodniu i naprawdę nie rozumiem
    ja trzeba się postarać, by doprowadzić do lotu i do wypadku
    (wiedzieć wiem - to widać na co dzień). No, ale patrząc po tym,
    co niektórzy potrafią wywinąć na prostych, na innych skrzyżowaniach
    o idealnej geometrii przy braku różnic w poziomach dróg krzyżujących
    się itd. to rozwiązaniem jest chyba tylko zapadnia, albo karabin ;)
    Konsekwencją debilizmu części "przeciętnych inaczej" jest stawianie
    różnych "rejestratorów" w miejscach, w których one tak naprawdę nie
    są potrzebne, za to mamy później trochę ofiar cywilnych (w postaci
    mandatów).