  • Data: 2012-09-10 19:39:34
    Temat: Re: Lambo idzie w szambo czyli poniosły go konie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 10 Sep 2012 18:37:29 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > No i popatrz jak głupio wyszło (dla niektórych) - zarzuca się policji,
    > że tyle wypadków kwalifikuje jako "nadmierną prędkość" itd.,

    Bynajmniej. Pomysl - wypadek w grudniu, w maje jest juz raport roczny, a w
    czerwcu opinia bieglego. To jak figuruje nasz wypadek w statystyce ? :-)
    A nawet jak wypadek jest w styczniu, to ciekaw jestem czy sie policjantom
    chce czekac i poprawiac, czy wpisuja raz a dobrze na podstawie wstepnych
    ogledzin..
    Bo tez i na co czekac - po pierwszej opinii bedzie druga, i trzecia, i
    zanim sie wyrok uprawomocni to trzy lata mina :-)

    > tymczasem
    > jeden po drugim przyznajecie, że prędkość jest zaniżana i to sporo.

    Ale tak po prawdzie - auto wylecialo z zakretu i tafilo w drzewo.
    To jaka predkosc byla jak nie nadmierna ? I nie wazne ze biegly wyliczy ze
    preedkosc ktora mozna oskarzonemu zarzucic to jest 85/90.
    Nie dostosowal i tyle. Predkosc niewazna ;-)

    No bo przeciez nie pojawi sie powod "tu powinna byc autostrada", ani "zly
    stan techniczny drogi".

    > Skoro tak, to po dwakroć głupio dla obrońców tych, co to tylko troszkę
    > szybciej jechali i skończyli na...

    Ale tam powinna byc autostrada :-P

    J.