eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleLalunia - part IIRe: Lalunia - part II
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Lalunia - part II
    Date: Tue, 28 Jan 2014 12:10:56 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 54
    Message-ID: <lc86og$n3c$8@node2.news.atman.pl>
    References: <52e4f2e0$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
    <lc2ttn$7mr$1@node1.news.atman.pl> <lc3l99$1jf$1@node1.news.atman.pl>
    <52e55d59$0$2206$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@n...chmurka.net> <lc5abc$9sp$1@node2.news.atman.pl>
    <g...@n...chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 83-144-87-54.static.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1390911056 23660 83.144.87.54 (28 Jan 2014 12:10:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Jan 2014 12:10:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:664202
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-01-28, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:
    >>
    >> chlapanie i utytlanie. Dual Injector Scottoilera dziala tak, ze koncowki
    >> "trzymaja" zebatke wiec po zebatce jest rozprowadzaony olej i przenoszony
    >> na lancuch.
    >
    > Pytałem nie bez powodu, bo robię olejarkę do moto. Wszystko jest proste
    > (zbiorniczek, zawór, sterownik - żadna filozofia), problem mam jedynie
    > z dyszami. Czytam, szukam, widziałem już różne rozwiązania, ale chcę to
    > zrobić dobrze, a nie byle jak (i na pewno smarowanie z obu stron).
    >
    A co robisz za sterownik? IMHO to straszny overkill, ja mam srubke
    i elektrozawor do paliwa stosowany przez gaziarzy sterowany 12V po wlaczeniu
    silnika. Dodatkowo zawor ma wajche ktora powoduje otwarcie przepluwy wiec
    przydaje sie przy napelnianiu/odpowietrzaniu ukladu. Mowie to z doswiadczenia
    po 90 kkm z moim wynalazkiem.
    >
    > Widzę, że końcówki do dual injectora są tanie:
    >
    > http://allegro.pl/item3886760864.html
    >
    No tanie a i tak wystarczaja na dlugo.
    >
    > Cała dysza trochę droższa, ale to akceptowalna dla mnie cena, więc chyba
    > kupię:
    >
    > http://allegro.pl/i3887053198.html
    >
    No ja postanowilem nie kombinowac, bo zajmuje to sporo czasu, efekt nie jest
    gwarantowany a 100 PLN to nie jakis majatek.
    >
    > Jak to wygląda w praktyce? One się zużywają od tarcia po zębatce i trzeba
    > je co jakiś czas wymieniać? Są sprężyste?
    >
    Same koncowki sa twarde, elastyczne sa gumki ktore lacza koncowke z dysza
    i to z ich sila sa one dociskane do zebatki. Koncowki sie scieraja ale
    ja na te 90 kkm to chyba wymienialem 2 razy.
    >
    > Olej nie ucieka zewnętrzną dyszą, gdy moto stoi na kosie (zasysając
    > powietrze wewnętrzną dyszą, ustawioną wtedy wyżej)?
    >
    Nie, to jakies bajki. Przeciez koncowka jest docisnieta do zebatki wiec jak
    ma uciekac?
    >
    > Rozumiem że olej jest gęsty, przekładniowy (np. 80W90)?
    >
    No ja akurat leje Hipola wlasnie 80W90.

    Jest jeszcze jedna sprawa - w tej dyszy w srodku jest jakas gabeczka, u mnie
    po 2 latach sie zapchala, ale wystarczylo ja przedmuchac kompresorem :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: