  • Data: 2014-02-06 12:12:36
    Temat: Re: Lalunia - part II
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-06, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > http://motogof.tumblr.com/post/71359997547/
    >
    > Ale z tego co widzę (założyłem już dual injectora) średnica rurki jest
    > tak mała, że pewnie sterownik będzie cały czas ustawiony na max...

    No wlasnie o to chodzi, sterownik jest tutaj totalnie bez sensu bo nie da sie
    nim w zaden bardziej sterowalny sposob ustawiac dawki. Mialem ten kit z AVT
    o ktorym piszesz, do tego po 2 miesiacach uzywania rozkraczyl sie uzyty
    tam przekazniki (pewnie od drgan).

    > W sumie zanim sie nie zetrze, to nie przylega równomiernie... ale jak nie
    > kapie, to tym lepiej.

    Olej to nie woda, ma sporo wieksza lepkosc.

    > Nie jest za gęsty do tej średnicy rurki w dual injectorze?

    Nie, u mnie dziala :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200