eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleLalunia - part IIRe: Lalunia - part II
  • Data: 2014-01-28 12:59:22
    Temat: Re: Lalunia - part II
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > chlapanie i utytlanie. Dual Injector Scottoilera dziala tak, ze koncowki
    > "trzymaja" zebatke wiec po zebatce jest rozprowadzaony olej i przenoszony
    > na lancuch.

    Pytałem nie bez powodu, bo robię olejarkę do moto. Wszystko jest proste
    (zbiorniczek, zawór, sterownik - żadna filozofia), problem mam jedynie
    z dyszami. Czytam, szukam, widziałem już różne rozwiązania, ale chcę to
    zrobić dobrze, a nie byle jak (i na pewno smarowanie z obu stron).

    Widzę, że końcówki do dual injectora są tanie:

    http://allegro.pl/item3886760864.html

    Cała dysza trochę droższa, ale to akceptowalna dla mnie cena, więc chyba
    kupię:

    http://allegro.pl/i3887053198.html

    Jak to wygląda w praktyce? One się zużywają od tarcia po zębatce i trzeba
    je co jakiś czas wymieniać? Są sprężyste?

    Olej nie ucieka zewnętrzną dyszą, gdy moto stoi na kosie (zasysając
    powietrze wewnętrzną dyszą, ustawioną wtedy wyżej)?

    Rozumiem że olej jest gęsty, przekładniowy (np. 80W90)?

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
    PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
    http://motogof.tumblr.com/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: