  • Data: 2014-02-06 11:27:53
    Temat: Re: Lalunia - part II
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > A co robisz za sterownik?

    W sumie już zrobiłem. Jak wbijesz bieg, to dozuje zgodnie z ustawieniem,
    jak wbijesz luz, to nie dozuje wcale, a jak przełączysz przełącznik, to
    dozuje na maksa (np. na deszcz) - chyba że wbity jest luz (luz ma priorytet
    nad przełącznikiem). Zajmuję się elektroniką, więc nie było specjalnie
    trudno zrobić schemat i układ.

    http://motogof.tumblr.com/post/71359997547/

    Ale z tego co widzę (założyłem już dual injectora) średnica rurki jest
    tak mała, że pewnie sterownik będzie cały czas ustawiony na max...

    > Nie, to jakies bajki. Przeciez koncowka jest docisnieta do zebatki wiec jak
    > ma uciekac?

    W sumie zanim sie nie zetrze, to nie przylega równomiernie... ale jak nie
    kapie, to tym lepiej.

    > No ja akurat leje Hipola wlasnie 80W90.

    Nie jest za gęsty do tej średnicy rurki w dual injectorze?

    > Jest jeszcze jedna sprawa - w tej dyszy w srodku jest jakas gabeczka, u mnie
    > po 2 latach sie zapchala, ale wystarczylo ja przedmuchac kompresorem :-)

    Zapamiętam :) thx.

    http://motogof.tumblr.com/