  • 21. Data: 2010-11-15 23:21:39
    Temat: Re: Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pan Piskorz" ibrtns$74a$...@i...gazeta.pl

    > Jesteś klient strategiczny, powinni twoją sprawę rozpatrywać indywidualnie.

    Ja rozpatrzę. :) I będę pamiętał o gównie z Ery. :)
    (które zapomina, że miało być usługodawcą)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2010-11-15 23:25:06
    Temat: Re: Łajdactwo Polskiej Telefonii Cyfrowej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

  • 23. Data: 2010-11-15 23:25:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "peter" ibs79i$m7o$...@n...task.gda.pl

    > Tylko grupa dyskusyjna, alternatywnie hospitalizacja w wybranych
    > oddzialach szpitalnych. W krk np w Kobierzynie.

    Tam leczą wszystkich operatorów telefonii czy tylko Erę?
    Zaiste -- polskie państwo to gówno!!!
    (skoro można bezkarnie aż tak źle traktować klientów)

    Gdyby upadło (jak samolot z przygłupimi Kaczyńskimi) cieszyłbym się. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2010-11-16 08:21:56
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Wt 16 11 2010 0:25, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Gdyby upadło (jak samolot z przygłupimi Kaczyńskimi) cieszyłbym się. :)

    Z takimi opiniami to lepiej na pl.pregierz. Tam znajdą się chętni na
    takie dyskusje. Tutaj to raczej o telefonii jest dyskusja.

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 25. Data: 2010-11-16 10:02:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w
    > W odpowiedzi na maila od J.F. z dnia: 2010-11-15 14:50:
    > UKE możesz sobie darować, moje dwie sprawy już się ciąąąągną i
    > jedyne co dostałem to, że przekierowali "gdzie trzeba"... czyt.
    > na Berdyczów ;)

    Maja dwie to przekierowali, beda mieli 2 tysiace to moze sie
    zainteresuja skad tyle skarg.
    Ale trzeba ich powiadomic ze jest sprawa.

    J.

  • 26. Data: 2010-11-16 10:21:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "J.F." ibrdq4$p1k$...@n...onet.pl
    >
    > Moja odpowiedź jest prosta: Umowa na 12 miesięcy; po
    > ,,skończeniu''
    > umowy Era zrobi ,,jeden z najlepszych interesów roku''. :) I nie
    > ma
    > od tego odwrotu, chyba że nie będzie już konkurencji Ery

    Ale akurat o te wymienione rzeczy to chyba nie masz do Ery
    pretensji ?
    Nie ma u nas takiego zwyczaju zeby numer przenosic z minutami, a
    jesli przegadales ponad samodzielnie ustalona norme to chyba jasne
    ze trzeba zaplacic.

    > Odsyłam do psychiatry lub egzorcysty. :)
    > Sprzedawca usłyszał wyraźnie -- nie chcę żadnych płatnych usług
    > dodanych.

    Ale chce pan skorzystac z naszej Superpromocji, a tam Humor Dnia
    wliczony w umowe.

    > Umowa nie
    > jest dotrzymywana -- w mieszkaniu (koordynaty -- N 53°06'48", E
    > 23°08'38" wg układu
    > 1992 roku) mam słaby sygnał, czasami nie mam żadnego. (więc nie
    > mam tego, na czym mi
    > zależy)

    Zaden operator nie gwarantuje ci zasiegu. Jak ci zalezy w
    mieszkaniu na zadupiu, to trzeba sprawdzac wczesniej. Albo lepszy
    telefon kupowac.

    > Miałem!!!!

    No to teraz juz nie bedziesz mial :-)

    > Najmniej problemów miałem z Orange. Od samego
    > początku było bezproblemowo -- chciałem starter za 20 złotych,
    > dostałem (z tą
    > samą ,,funkcjonalnością'') za 10 złotych... I do samego końca nie
    > miałem żadnych
    > problemów!! Działać miał rok, działał dłużej! Nawet dali mi
    > kredyt na 1 złotówkę. :)

    Ale Orange "kradnie" kase z konta. Gownianie rozlicza pakiety.
    Zlikwidowal punkty. Naciaga na BMW. Nie umozliwia zdalnej obslugi
    konta. przerywa połaczenia.
    Co doladowanie to trzeba czytac regulaminy promocji roznych.
    Opcji ma tyle ze nie wiadomo ktora wybrac.

    > Ojciec płaci miesięcznie ze 3 razy więcej Erze niż ja.

    Wszystko zalezy za co placi. Ja tam place Erze malo i w zasadzie
    jestem zadowolony.

    J.

  • 27. Data: 2010-11-16 11:35:50
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Tak uważasz? To raczej biznesmeni z bardzo niskiej półki. :)
    > (skoro wyłudzenie około 11 złotych to dla nich jeden z najlepszych
    > biznesów roku!)

    IMHO chodziło o pozbycie się upierdliwego klienta :P
    Przem

  • 28. Data: 2010-11-16 17:44:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ALEX" ibtev8$4u$...@i...gazeta.pl

    > Z takimi opiniami to lepiej na pl.pregierz. Tam znajdą się chętni na takie
    dyskusje. Tutaj to raczej o telefonii jest dyskusja.

    Za niewiedzę się płaci. Ja zawierałem umowę o świadczenie usług
    telefonicznych -- dostałem głupie dowcipy. Telefon w mieszkaniu
    prawie nie działa! (głos się rwie -- na SMS z dowcipami poziomu
    Ozorowskiej kurwy starczy takiego gównianego połączenia, ale na
    rozmawianie -- niekoniecznie)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2010-11-16 18:12:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." ibtkqk$8k8$...@n...onet.pl

    > Maja dwie to przekierowali, beda mieli 2 tysiace to moze sie zainteresuja skad tyle
    skarg.
    > Ale trzeba ich powiadomic ze jest sprawa.

    Dlatego pytam, czy można ich skarżyć, czy jedynie ostrzegać
    innych ludzi (potencjalnych klientów PTC) o tym, że to żadna
    telefonia, lecz raczej ,,usługi dodane''. Dzwoni dziś (poniekąd
    przed chwilą) do mnie ,,przychodnia alergologiczna'' ze stacjonarnego
    numeru, siedzę w swoim mieszkaniu, głos się rwie!!! Często telefon traci
    ,,zasięg'' -- gdy czekam (gdy jestem umówiony) na rozmowę, profilaktycznie
    kładę telefon w pewniejsze miejsce...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2010-11-16 18:25:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." ibtlv1$cdl$...@n...onet.pl

    > Ale akurat o te wymienione rzeczy to chyba nie masz do Ery pretensji ?
    > Nie ma u nas takiego zwyczaju zeby numer przenosic z minutami,

    A zwyczaj złośliwości jest? Skoro mówię, że tam mam minuty -- dlaczego
    przenosi ten numer ***ekspresowo***, z naliczeniem kary za brak wypowiedzenia?
    Umowa z Plusem była zawarta kilka lat temu na rok, ale Plus policzył sobie
    za jakieś żądanie przeniesienia ***natychmiastowego***, z pominięciem okresu
    wypowiedzenia! Czy ja prosiłem Erę o takie ekspresowe przeniesienie? Kurwa
    w Erze musi zrobić mi na złość?!

    Jeśli przyjdę do banku, gdzie mnie poczęstują kawą -- będą mogli do
    tej kawy dosypać trucizny? Dlaczego nie, skoro szczurom dosypują?

    Tak postępuje usługodawca? Wypowiada natychmiast, z moją stratą?!

    -=-

    Niech przynajmniej inni, chętni do przenosin wiedza o takiej praktyce!!!

    -=-

    Miałem dostać 10 minut za rezygnację z faktury papierowej -- tymczasem
    płacę za przekroczenie limitu! Gdybym nie rezygnował, nie przekroczyłbym
    i nie zapłaciłbym, czyli ukarano mnie za rezygnację z beznadziejności
    papierowych faktur!!

    Niech inni wiedzą o tym, co grozi za pójście chamom na rękę
    z taką rezygnacją otrzymywania faktur papierowych!!

    Tylko umysłowo chory potrafi czynić źle w zamian za coś dobrego,
    co dostaje niejako za darmo -- bo moja rezygnacja z papierowej
    faktury jest dla Ery korzystna!!!

    -===========-

    Reasumując, bo chyba nie każdy nadąża:

    -- wypowiedzenie natychmiastowe z pominięciem okresu wypowiedzenia
    (zapewne 30 dni) skutkujące naliczeniem kary i utratą zgromadzonych minut

    -- dodawania głupich płatnych usług (dowcip dnia nie jest jedyną taką usługą)

    -- brak obiecanych 10 minut skutkujący naliczeniem opłaty

    -- brak faktury słanej m@ilem

    -- brak możliwości przeczytania billingu

    I oczywiście pretensji mieć nie można do Ery?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'