-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mai
l
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Laguna II - psujące się auto!?
Date: Fri, 29 Jul 2011 14:13:22 +0200
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 130
Message-ID: <j0u89o$1841$1@news.mm.pl>
References: <j0j926$2jo$1@news.onet.pl> <j0j9hg$2sq$1@inews.gazeta.pl>
<j0je9c$k3e$1@news.onet.pl> <j0k1ff$m9p$1@news.onet.pl>
<4e2dad25$1@news.home.net.pl> <j0m6lp$3pj$2@news.onet.pl>
<j0m6ui$6oi$1@news.onet.pl> <j0meki$i9c$1@inews.gazeta.pl>
<agnf5o1etkef$.164gdskxf0td5$.dlg@40tude.net>
<j0od0g$rrq$1@inews.gazeta.pl> <j0odgf$61o$1@news.onet.pl>
<j0oh2b$39h$1@news.dialog.net.pl>
<qdn79vhixrcf$.iq9wpmxavs0o$.dlg@40tude.net> <j0oqj9$9ur$1@news.onet.pl>
<j0p8r2$936$1@news.onet.pl> <j0pauc$i69$1@news.onet.pl>
<j0pb6h$2ap$3@inews.gazeta.pl> <j0pbt6$l2d$1@news.onet.pl>
<j0rnvm$2dv4$1@news.mm.pl> <j0rrcf$45k$1@news.onet.pl>
<j0sd6n$2o8f$1@news.mm.pl> <j0tt6q$a6v$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-46-186-91-249.dynamic.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1311941752 41089 46.186.91.249 (29 Jul 2011 12:15:52 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Jul 2011 12:15:52 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
In-Reply-To: <j0tt6q$a6v$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2388500
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-07-29 11:06, Sebastian Biały pisze:
> On 2011-07-28 21:24, Karolek wrote:
>> To az dwa przypadki... za to usterek zwiazanych, czy to z czujnikami
>> cisnienia w kolach (niby pierdola, ale jak jest to niech dziala)
>
> Bateria wytrzymuje około 10 lat.
Raczej 5 do 7 lat.
10 to tylko pobozne zyczenie.
> Nic dziwnego że LIIph1 właśnie mają
> *teraz* z nimi problemy. Wymiana możliwa, ale to dłubanie, trzeba zdjąc
> oponę a to nie jest specjalnie latwe "pod blokiem".
Taaa i wydlubac baterie z nierozbieralnego czujnika... tego zapomniales
dodac :>
Normalna procedura to wymiana calego czujnika.
> Można też wyłączyć
> choć przyznaje ze wymaga to troche dłubaniny ze względu na brak
> normalnego softu.
Wiekszosc ludzi korzysta wlasnie z tej opcji... kupili bajer, a potem
placa za jego wylaczenie :P
> W kazdym razie problem może ogarnąć przeciętny amator.
LOL. Przecietny amator z clipem, maszyna do sciagania opon (moze w sumie
lyzkami sie pobawic :P ), odpowiednia bateria i godzinami posiewconymi
na wydlubywanie baterii z nierozbieralnego czujnika, a potem
zabezpieczenie tego zdrutowanego czujnika jakos :>
> Powinno być to nawet w zasięgu elektryków samochodowych od owijania
> kabli tasma o ile mają czym zdjąć oponę.
>
Nie wiem co ty masz do tasmy, ale wiedz, ze ona zostala do tego celu
wlasnie stworzona.
No i niestety, problemy byly juz od samego poczatku z tymi czujnikami i
bynajmniej to nie byla tylko zuzyta bateria po 10 latach, czy ulamany
czujnik przez gumiarza.
>> , czy
>> kartami, a raczej czytnikami, w ktorych lamia sie pewne drobne elementy,
>> czesto uniemozliwiajac uruchomienie samochodu (zapewne o tym wiesz skoro
>> znasz dobrze marke)
>
> Bzdura. Własnie miałem taki złamany. Nie uniemożliwiają. Po prostu
> trzeba przytrzymac przycisk Start bo ten ulamany kawałek przytrzymuje
> zasilanie za nas. Ponadto lamiący sie mały element plastikowy cieżko
> nazwać elektroniką. Z takimi awariami poradzi sobie każdy.
>
Taa kazdy jakos sobie z nimi nie radzi, a samochody z tego powodu
odjezdzaja na lawecie.
Moze nie wiesz o tym, ze nie kazdy doktoryzuje sie z usterek Renaulta
przed jego zakupem, tak aby wiedziec co robic jak sie cos spieprzy :>
>> , o silnikach dci i ich slawnych komunikatach
>> injection fault
>
> Które wynikają w 80% z ułamamengo drutu czujnika położenia wału
> (statystyka d znajomego z ASO). Bo - przyznaje - w gównianym miejscu
> jest ...
>
Bla bla bla... gowno prawda, przyczyn tego jednego komunikatu jest cala
masa.
> Zaryzykuje też że lepiej wiedzieć że masz coś zjeb... niż żyć w błogiej
> nieświadomosci. Przyznaje jednak że komputer mógłby choć jakiś kod błedu
> wyświetlić ...
>
Twierdzisz, ze inne marki nie komunikuja usterek?
Wiedz zatem, ze komunikuja, tylko nie na tyle czesto zeby sie do tych
komunikatow przyzwyczaic :>
>> , czy efektownych usterkach turbosprezarek
>
> Które to jako elementy czysto elektroniczne ... oh wait.
>
Nie zauwazylem zeby w temacie bylo jakies zastrzezenie co do
ograniczania sie do elektroniki.
>> , konczacych
>> czesto tez zywot silnika przy okazji
>
> *Każdy* turbo diesel może skończyć w taki sposób.
Ale jakos nie konczy, za to istnieje duze prawdopdobienstwo, ze kazde
dci tak skonczy :>
> Czy dci kończą tak
> częsciej - nie wiem.
>
Oj koncza... zdecydowanie czesciej.
>> lub o lozyskach mcPhersonow
>
> Można w nim wymienić tranzyst.... oh wait.
>
Jeszcze raz przypomne, ze temat jest o LII jako psujacym sie aucie w
ogolnosci, a nie o psujacej sie lektronice w LII.
>> takich pierdolach jak tandetne wykonanie elementow z tworzyw sztucznych
>> przez litosc juz nie wspomne.
>
> Nie zauważam. 200kkm i wszystko na miejscu.
>
No LII jest troche lepsza od MII, bo w sumie to piszac o plastikach
myslalem raczej o megance... tam pewne elementy po prostu odpadaly juz
po 30kkm.
> Widzę że wytoczyłeś najcieższe działa (bateria czujnika ciśnienia i
> łamiący się pizdyk w czytniku). Masz jeszcze jakieś wsparcie?
Mam, ale nie chce mi sie juz przytaczac kolejnych znanych mi czestych
usterek typu pompa wysokiego cisnienia w dci itd.
Naprawde mozna ksiazke napisac o usterkach Renaulta.
Jedni twierdza, ze to tylko pierwsze roczniki LII czy MII, a po fl juz
bylo lepiej, drudzy ze w zasadzie wszystkie sa spaprane, mozna sie o to
spierac, ale tak czy inaczej wielu klientow zrazili do marki.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 29.07.11 15:53 kamil
- 29.07.11 16:11 Karolek
- 29.07.11 16:29 kamil
- 29.07.11 22:43 Sebastian Biały
- 29.07.11 22:57 Sebastian Biały
- 29.07.11 23:00 Sebastian Biały
- 29.07.11 23:32 Sebastian Biały
- 29.07.11 23:37 kamil
- 29.07.11 23:39 kamil
- 29.07.11 23:39 kamil
- 29.07.11 23:43 Sebastian Biały
- 29.07.11 23:45 Sebastian Biały
- 29.07.11 23:49 kamil
- 29.07.11 23:50 kamil
- 29.07.11 23:54 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=