  • Data: 2013-03-28 15:17:14
    Temat: Re: Ładowarka samochodowa
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Mar 2013 14:39:27 +0100, Leszek wrote:
    > No sprawdziłem ostatnio jadąc w trasie, podłączyłem mojego Palmtopa NE560
    > z nawigacją do wyjścia USB 500mA, po kilku godzinach się rozładował,
    > wymieniłem ładowarkę na inną (1A) i naładował się do pełna pracując do końca
    > podróży. A jak miało być?

    A bez nawigacji? Bo jak znam zycie, to się naładuje, tyle ze wolniej,
    prawda? Ja rozładowałem w godzine Sensation podłączony do oryginalnej ładowarki
    1A.
    Coś ma z tego wynikać? Dalej, że nie wolno podpinać słabszych ładowarek?

    > Ty chyba jednak nie bardzo wiesz o co chodzi z prądem i napięciem.

    Już pisałem, usenet ogólnie wzbogaca moje życie. :-)

    > Jak potrafisz używać multimetru to weź jednak ładowarkę 5V/500mA
    > zapnij rezystor 5R i zmierz napięcie. Rezystor będzie symulował
    > urządzenie z poborem prądu 1A.

    Ładowany sprawny akumulator to jednak ,,nieco'' inne obciazenie niż
    rezystor. Bliżej temu do RC, jak już.

    > Jak chcesz coś napisać to napisz i przedstaw argumenty a nie stosuj
    > jakiejś socjotechniki bo nie mam się do czego odnieść.

    Za dużo wycinasz.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns