  • Data: 2013-03-26 18:31:28
    Temat: Re: Ładowarka samochodowa
    Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-26 16:52, Artur Maśląg pisze:

    > Nie chcę tutaj nikomu burzyć światopoglądu, ale niezależnie od norm,
    > Unii itd. to z ładowarkami bywa różnie. Uszkodzić telefonu to pewnie
    > się raczej nie uda, ale nie każdy telefon "chce" się ładować z każdej
    > ładowarki - nie mam na myśli długiego ładowania tylko np. brak reakcji
    > na podpięcie ładowarki. W zakresie moich prywatnych sprzętów wszystko
    > działa ok w dowolnych kombinacjach (różne Sony/LG + jakieś cuda z
    > Dealextreme), ale np. w firmie ludzie jednak mają problemy i wiem,
    > że moja ładowarka Sony (chyba jeszcze Ericsson) 5V 850mA jest
> [...]

    Moje pytanie o to było motywowane obawą czy nie uszkodzę baterii bądź
    telefonu podłączając go pod ładowarkę od innego urządzenia. A jak się
    okazuje najwięcej do powiedzenia mają spekulanci którzy nigdy tego
    osobiscie nie robili.. Miałem kiedyś uniwersalną ładowarkę samochodową,
    która także mi ładowała wszystkie telefony, ale teraz mam taka która
    jest przeznaczona do jednego konkretnego urządzenia, w tym wypadku
    tabletu Huawei, a ja chcę ładowarkę wypróbować na telefonie Alcatel. I
    jak na razie nie mam żadnej pewności czy pod podłączeniu nie pokaże się
    kupa dymu, ew. nie wywali bezpiecznika w aucie.