  • 21. Data: 2015-09-17 15:28:12
    Temat: Re: Ładowarka kamerki przerywa
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Artur" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:55fabaa4$0$8368$65785112@news.neostrada.pl...
    > Tak zrobiłem. Podłączyłem do powerbanku 2,1 A. Pięknie działa przez
    > długi
    > czas bez żadnych przerwań. Poruszałem kamerką żeby zasymulować
    > wstrząsy samochodu, nic się nie przerwało.

    No to ewidentnie wina ładowarki.

    > To znaczy co by się stało gdyby była ładowana zbyt małym prądem, np.
    > 1A?
    > W ogóle się nie włączy?

    Albo będzie sią włączać i wyłączać.

    > Na ładowarce udało mi się tylko odkręcić coś w rodzaju kapturka.
    > Mogłem wyjąć bezpiecznik, na którym jest napisane: F2A220V.
    > Natomiast na obudowie ładowarki jest naklejka z napisem:
    > INPUT DC 12-24V
    > OUTPUT DC 5V == 1.5A
    > MINI 5P 1P+ 5P-
    > BLACK VIEW
    >
    > Nic więcej nie mogę zrobić. Poszczególne części obudowy są (chyba)
    > ze sobą sklejone i nie wydaje mi się żebym mógł zajrzeć do środka
    > bez uszkodzenia obudowy.

    Poszukaj jeszcze śrubki pod naklejką. A jeśli się nie da rozebrać, to
    kupuj nową, szkoda zachodu.

    --
    Yogi(n)

  • 22. Data: 2015-09-17 16:26:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Sep 2015 21:05:58 +0200, w
    <1...@4...net>, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> napisał(-a):

    > No to dziwne - wskazywałoby, że kamera ma jakiś patent po to, żeby nie dać
    > się podłączyć do innych niż oryginalna ładowarek. Ale to by było bardzo
    > dziwne.

    Nie takie dziwne -- wystarczy jakaś oporność na data.
    Mój ZTE tak ma, na oryginalnej ładowarce ładuje się znacznie szybciej niż na
    nieoryginalnej, mimo że też rozpoznaje ją jako AC, a nie USB.

  • 23. Data: 2015-09-17 16:30:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 17 Sep 2015 15:05:40 +0200, w
    <55fabaa4$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>, "Artur" <...@...pl> napisał(-a):

> [...]
    > to znaczy gdy kamerka sama się wyłącza po zgaśnięciu silnika samochodu.
    > Wtedy na ekranie pokazuje się napis GOOD BYE i kamerka się wyłącza.
    > Towarzyszy temu charakterystyczny dźwięk. W tym momencie zapisuje się
    > też ostatni plik, który potem można oglądać w kamerce lub na komputerze,
    > po przeniesieniu karty SD z kamerki do czytnika kart SD połączonego
    > z komputerem.
    > Gdy następuje "nieprawidłowe" przerwanie, napis GOOD BYE się nie
    > pojawia, natomiast charakterystyczny dźwięk tak. (ten sam dźwięk

    W sumie to dziwne -- wyłączenie silnika to elektrycznie to samo co wyjęcie
    wtyczki -- 12v znika -- i efekt powinien być taki sam (GOOD BYE).

  • 24. Data: 2015-09-17 16:39:08
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]

    W sumie to dziwne -- wyłączenie silnika to elektrycznie to samo co wyjęcie
    wtyczki -- 12v znika -- i efekt powinien być taki sam (GOOD BYE).

    Może soft jest niedorobiony i przy kilku szybkich zanikach zasilania nie
    włącza procedury zapisu pliku.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 25. Data: 2015-09-17 21:28:57
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 17 Sep 2015 16:26:59 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Wed, 16 Sep 2015 21:05:58 +0200, w
    > <1...@4...net>, Tomasz Pyra

    > Nie takie dziwne -- wystarczy jakaś oporność na data.

    Dlatego proponowałem sprawdzenie czy w gnieździe nie ma jakiegoś syfu.
    Też tak kiedyś miałem jak mój telefon zaczął reagować trybem data na
    wszystko podłączone do portu USB.

  • 26. Data: 2015-09-18 11:21:42
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Dlatego proponowałem sprawdzenie czy w gnieździe nie ma jakiegoś syfu.
    > Też tak kiedyś miałem jak mój telefon zaczął reagować trybem data na
    > wszystko podłączone do portu USB.

    Jakiś patent zazwyczaj ma, zwarte dwa styki usb i jak ładowarka tak nie
    ma to każda będzie rozpoznawana jak komputer.

    ---
    Avast.

  • 27. Data: 2015-09-18 11:34:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Sep 2015 11:21:42 +0200, w
    <55fbd7ad$0$27526$65785112@news.neostrada.pl>, cyklista <c...@k...pl>
    napisał(-a):

    > Jakiś patent zazwyczaj ma, zwarte dwa styki usb i jak ładowarka tak nie
    > ma to każda będzie rozpoznawana jak komputer.

    Niekoniecznie, może być rozpoznawana jako źródło AC, ale "niefirmowe".

  • 28. Data: 2015-09-18 14:51:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 18 Sep 2015 11:21:42 +0200, cyklista napisał(a):

    > Jakiś patent zazwyczaj ma, zwarte dwa styki usb i jak ładowarka tak nie
    > ma to każda będzie rozpoznawana jak komputer.

    No tylko zazwyczaj to działa tak, że jak styki data są rozwarte, to
    rozpoznanie jest że to ładowarka.

    No chyba że komuś chodziło o to żeby było odwrotnie :)

  • 29. Data: 2015-09-19 10:47:55
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 16 Sep 2015 20:45:18 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >Zgłaszanie się kamery jako pamięć nie zależy od rodzaju kabla, a od tego co
    >jest po jego drugiej stronie.
    >Jak podłączysz do komputera to zgłosi się jako pamięć, ale jak do
    >ładowarki, to będzie się ładować.

    A to bywa różnie. Moja kamera (G1W) raz na 200 razy zgłosi się jako
    MassStorage. Używam ładowarki SonyEriccson i kabla USB z kompletu
    kamery. Oryginalna ładowarka od kamery sieje tak, że przestaje nawet
    działać radio samochodowe ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 30. Data: 2015-09-19 11:38:13
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Artur" <...@...pl> wrote in message
    > Mam problem z ładowarką samochodową kamerki,
    > która podczas jazdy zrywa ładowanie i wyłącza
    > kamerkę. Przeważnie w celu uzyskania ponownie
    > ładowania muszę poruszyć ładowarką w slocie
    > zapalniczki. Plik zapisywany przed takim zerwaniem
    > ulega uszkodzeniu i nie daje się odczytać. Czyli całe
    > rejestrowanie przy pomocy kamerki traci sens.

    sa kamery przystosowane do szybkiego wylaczania

    dodatkowo - masz albo permanentnie niedoladowana
    albo uszkodzona baterie, bateria powinna trzymac
    kilka minut a zakonczenie nagrywania to 1-20 sekund

    > Próbowałem z ładowarką włożoną bezpośrednio
    > do slotu zapalniczki jak i do rozgałęziacza, więc
    > wiem, że przyczyna jest w ładowarce, a nie w slocie
    > zapalniczki.
    > Oczywiście można kupić nową ładowarkę, ale musiałbym
    > mieć pewność, że będzie pasowała. Ta moja ma 1,5 A,
    > natomiast w sprzedaży są 1,0 A.

    typowa kamera do pracy potrzebuje kilkaset mA,
    reszta to ladowanie

    kupic przetwornice i okablowac na stale

    --
    http://db.org.pl/