  • 1. Data: 2015-09-14 09:25:06
    Temat: Adapter żarówki R2 na H4
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Czy wie ktoś, gdzie w Polsce mozna kupić adaptery trzonków żarówek R2 na H4,
    czyli trzonków P45T na P43T .

    Kiedyś kupiłem takie pierścienie w jakimś małym sklepiku moto, teraz nie
    mogę nigdzie u nas znaleźć.
    Na Ebay jest jedna aukcja, ale 15 funtów za dwa plastikowe kółka z ABS to
    zdecydowana przesada.
    Znalazłem tez w jakimś serbskim sklepie w cenie ok. 1zł za sztukę, ale na
    chyba nie wysyłają do Polski, próbuję to ustalić.

    Najchętniej kupiłbym w Warszawie, od ręki, może ktoś z Was ma pomysł gdzie
    pytać?

    Wiwo

  • 2. Data: 2015-09-14 09:59:06
    Temat: Re: Adapter żarówki R2 na H4
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chyba nie wysyłają do Polski, próbuję to ustalić.
    >
    > Najchętniej kupiłbym w Warszawie, od ręki, może ktoś z Was ma pomysł gdzie

    Poka fotke.

    Spytam w sklepiku obok mnie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2015-09-14 10:06:20
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:55f67d9e$0$8376$65785112@news.neostrada.pl...

    > Poka fotke.
    >
    > Spytam w sklepiku obok mnie.

    http://i66.photobucket.com/albums/h241/renaultparts/
    SDC10177.jpg

    Wiwo

  • 4. Data: 2015-09-14 10:11:04
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
> [...]

    Już wiem jak wygląda.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2015-09-14 10:13:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiwo" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >nie mogę nigdzie u nas znaleźć.
    >Na Ebay jest jedna aukcja, ale 15 funtów za dwa plastikowe kółka z

    To chyba nie moze byc z plastiku, a przynajmniej nie z ABS.
    Tam sa dosc powazne temperatury, no i cieplo powinno przechodzic na
    kolnierz.

    >Najchętniej kupiłbym w Warszawie, od ręki, może ktoś z Was ma pomysł
    >gdzie pytać?

    A na allegro nie ma ?
    Ja nie ma, to znaczy, ze nie ma :-)

    J.

  • 6. Data: 2015-09-14 10:32:59
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-09-14 o 09:25, Wiwo pisze:
> [...]
    > na chyba nie wysyłają do Polski, próbuję to ustalić.
    >
    > Najchętniej kupiłbym w Warszawie, od ręki, może ktoś z Was ma pomysł

    A czy nie lepiej wymienić gniazdo żarówki na H4 i już mieć zawsze spokój?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2015-09-14 10:40:23
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-09-14 o 09:25, Wiwo pisze:
    > Czy wie ktoś, gdzie w Polsce mozna kupić adaptery trzonków żarówek R2 na
    > H4, czyli trzonków P45T na P43T .
    Ale po co kombinować z adapterem, jak są w sprzedaży halogenowe żarówki
    z trzonkiem P45T? Sam jeździłem na takich. Dostępne moce od 40/45 do
    nawet 100/100W.
    Tutaj pierwsza z brzegu, jaką wypluł gugiel:
    https://www.nocar.pl/h4-12v-100-80w-p45t-off-road.ht
    ml?gclid=CNvT7uyP9scCFSIOwwodUkQDtg

    Jacek

  • 8. Data: 2015-09-14 10:53:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-09-14 o 09:25, Wiwo pisze:
    >A czy nie lepiej wymienić gniazdo żarówki na H4 i już mieć zawsze
    >spokój?

    A potrafisz ?

    To sie z calym reflektorem wymienia, koszt miedzy 20 a 500 zl w
    zaleznosci od auta ...

    J.

  • 9. Data: 2015-09-14 11:00:41
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości

    > Tutaj pierwsza z brzegu, jaką wypluł gugiel:
    > https://www.nocar.pl/h4-12v-100-80w-p45t-off-road.ht
    ml?gclid=CNvT7uyP9scCFSIOwwodUkQDtg

    Ponieważ wybór i dostępność żarówek H4 jest zdecydowanie większa niż H5
    (czyli bańka z H4 na cokole z R2).
    Jak spali się żarówka to wchodzę do pierwszej biedronki z brzegu i kupuję
    H4. H5 muszę zamówić, albo kupić na zapas.

    Wiwo

  • 10. Data: 2015-09-14 11:02:21
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > A czy nie lepiej wymienić gniazdo żarówki na H4 i już mieć zawsze spokój?

    To wskaż mi gdzie mogę kupić gniazda żarówek z jakimś uniwersalnym
    mocowaniem w rozsądnej cenie i ilościach detalicznych...

    Wiwo