  • 1. Data: 2015-09-15 08:39:13
    Temat: Kalkulator OC Allianz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Nowy kalkulator Allianz
    https://kalkulator.allianz.pl/

    Z jednej strony - wzor zwiezlosci.

    A drugiej - permanentna inwigilacja :-)
    Ciekawe na ile narusza ochrone danych osobowych ... czy dane osobowe
    nieistotne.

    Tak czy inaczej - moze sie przydac do oferty odniesienia.

    J.

  • 2. Data: 2015-09-15 09:04:44
    Temat: Re: Kalkulator OC Allianz
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 września 2015 08:39:06 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > nieistotne.
    >
    > Tak czy inaczej - moze sie przydac do oferty odniesienia.

    Mi nie policzył. Kazał dzwonić

  • 3. Data: 2015-09-15 17:10:21
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    3...@g...com
    *Bolko* napisał(-a):

    > Mi nie policzył. Kazał dzwonić

    Mnie też, nie rozpoznał modelu :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2015-09-15 18:28:49
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2015 o 17:10 Big Jack <a...@b...zz> pisze:

    > W wiadomości
    3...@g...com

    > Mnie też, nie rozpoznał modelu :D

    Mi policzył, rozpoznał model i zaproponował 3 warianty: samo OC, OC + AC i
    OC + AC plus.
    Ubezpieczenie tego auta mam Warcie, nigdy nie było w Allianz.

    TG

  • 5. Data: 2015-09-15 18:34:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości

    >Mi policzył, rozpoznał model i zaproponował 3 warianty: samo OC, OC +
    >AC i OC + AC plus.
    >Ubezpieczenie tego auta mam Warcie, nigdy nie było w Allianz.

    No bo ubezpieczyciele maja jakas tam wspolna baze, jest tez UFG i
    ostatnio przeglady - wiec od auta sie szybko dotrze do wlasciciela,
    jego polis, znizek, szkod ...

    J.

  • 6. Data: 2015-09-15 20:04:51
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Mnie też, nie rozpoznał modelu :D

    U mnie rozpoznał model, ale wsadził inny silnik ))

  • 7. Data: 2015-09-15 20:13:07
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2015 o 20:04 Uncle Pete <4...@g...com> pisze:

    > U mnie rozpoznał model, ale wsadził inny silnik ))

    U mnie po rozpoznaniu marki i modelu zapytał o wersję silnikową - miałem
    wszystkie dostępne do wyboru.

    TG

  • 8. Data: 2015-09-15 20:41:31
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 15.09.2015 o 08:39, J.F. pisze:
    > Nowy kalkulator Allianz
    > https://kalkulator.allianz.pl/

    Nowy nie nowy, już kilka miesięcy wisi.
    I tak mam wszystko w Allianz Direct, bo dla mnie najtaniej i mam tylko
    "Twój samochód jest już ubezpieczony w Allianz".

  • 9. Data: 2015-09-15 22:15:26
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-09-15 o 17:10, Big Jack pisze:

    > Mnie też, nie rozpoznał modelu :D

    U mnie się zadławił już na roku produkcji. Do bani z takim kalkulatorem.

  • 10. Data: 2015-09-16 11:47:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >U mnie się zadławił już na roku produkcji. Do bani z takim
    >kalkulatorem.

    Co wy macie za samochody ?

    Na moich dziala ..

    J.