  • Data: 2014-12-12 20:11:14
    Temat: Re: Ładowarka Warto?
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik fifak napisał:

    > w zasadzie na allegro nie widze żadnej rozsądnej ładowarki LiON
    > uniwersalnej, niedawno kupiłem chyba jedyną dostępną camelion i to szajs
    > który się przegrzewa aż strach to zostawić

    Żadnej ładowarki nie pozostawiłbym bez dozoru.

    Uniwersalną ładowarką dla litowych jest np. ta:
    http://allegro.pl/ladowarka-uniwersalna-all-in-1-uni
    pal-plus-hahnel-i4841112963.html

    przy okazji ładuje również dwa paluszki AA ale to tylko bardzo
    prymitywny układ. Do litowych polecam, jest bardzo przyzwoicie wykonana.

    Jest też jej prostsza wresja, bez wyświetlacza pokazującego poziom
    naładowania:
    http://allegro.pl/hahnel-ladowarka-unipal-aa-aaa-li-
    ion-usb-i4876345295.html

    W Lidlu kiedyś było coś w tym stylu ale teraz nie mam do niej linku. Nie
    chodzi mi o tą, którą kupiłeś.

    Na Allegro jest też coś takiego:
    http://allegro.pl/uniwersalna-multi-ladowarka-3-6-3-
    7v-lcd-np-bg1-i4820426579.html
    Tylko do napięć 3,6 i 3,7V. Tania ale w środku jeży włosy na głowie - od
    samego patrzenia :-) Bardzo cienkie przewody od części ruchomej łatwo
    się urywają. A nawet jak nie urwą, to i tak pałętają się wokół części na
    potencjale sieci. Swoją polutowałem, dodałem przekładki z tworzywa ale
    komuś innemu bym jej nie polecił i sam już nie używam. Nie wiem, czy
    użytkownik "tylko" ryzykuje porażeniem, czy w wyniku przebicia pojawi
    się napięcie sieci między stykami baterii. Ten drugi przypadek mógłby
    się skończyć eksplozją.

    Maciek