  • 21. Data: 2016-02-24 00:42:26
    Temat: Re: Ładowarka USB z zapalniczki
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 24 Feb 2016 00:35:26 +0100, J.F. napisał(a):

    > Cienki, a nie dlugi.
    >
    > Nie wiem jak oni to robia, ale zeby metrowy kabelek mial 1 ohm, to
    > trzeba sie postarac.

    Nie wiem co to za technologia, ale tego typu kable mają żyły cienkie jak
    włos.
    Tego się nawet nie da zlutować.

  • 22. Data: 2016-02-24 08:37:38
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-02-23 o 15:55, atm pisze:

    > Z tą oryginalnaoscia teraz to nie jest zbyt latwo; kupowalem jednak w
    > sklepie wzbudzajacym zaufanie, zaplacilem jak za zboze, calosc - łącznie
    > z opakowaniem wyglada ok. Byc moze jest to tez kwestia konkretnego
    > modelu. W kazdym razie mocno sie rozczarowalem.

    Kiedyś HTC pokazywało jakie są podróbkami ale pewnie potem robili już
    lepsze :)

    http://www.htcsupport.pl/ladowarka-samochodowa-htc/

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 23. Data: 2016-02-25 15:22:27
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    > podlaczenie tego np. pod zasilanie radia to kilka minut a
    > wydajnoscia pradowa i pewnoscia dzialania bije wszystko wkladane do
    > zapalniczki

    http://www.aliexpress.com/item/Excellent-quality-Wat
    erproof-Dual-USB-Car-Cigarette-Lighter-Socket-Splitt
    er-12V-car-Charger-Power-Adapter-Outlet/32385857893.
    html

    zamowilem, zobacze czy jest to cos warte

    --
    http://db.org.pl/

  • 24. Data: 2016-02-25 18:51:41
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-02-24 o 00:33, Tomasz Pyra pisze:

    > Teraz pytanie co tam powinno być w tej ładowarce pozwierane żeby telefon
    > Sony pociągnął więcej?

    Najczęściej dla Androida to trzeba rozebrać ładowarkę, odlutować 4
    rezystory tworzące potencjał na liniach D+ i D- a następnie obie linie
    zewrzeć razem (można przez rezystor 10om dla bezpieczeństwa).

    Na Asusa Nexus i LG G3 to u mnie zadziałało.

    --
    Irokez