  • Data: 2009-06-11 20:03:57
    Temat: Re: Ładowanie pakietu Li-Ion 7,2V
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    EM pisze:

> [...]
    4768

    > Zdaję sobie sprawę, że dobre ładowarki modelarskie kosztują więcej.
    > Ta którą podajesz ma sporo opcji, wyświetlacz i sporą moc.
    > Mnie natomiast chodzi o coś taniego. Bez zbędnych rzeczy. Tylko 7,2V ok.
    > 2A CC/CV.

    Obejrzyj kategorię "ładowarki" w powyższym sklepie. Są dostępne także
    prostsze i tańsze modele. Na przykład za 35 zł (prąd 0,8A):
    http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=
    1517
    a za 72 zł to już wypas automat do 3A:
    http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=
    452

    Sklepu nie znam osobiście, może gdzie indziej znajdziesz to samo taniej.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/