    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5f451ac4$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <ri3gvi$fk3$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@g...com>
    <ri4soq$grp$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f46647e$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <ri5s7g$5nl$6$Cav@news.chmurka.net>
    <5f467d94$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <ri7es4$8g1$4$Cav@news.chmurka.net>
    <4...@g...com>
    <ri7nqo$cjs$4$Cav@news.chmurka.net>
    <5f47df14$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    Subject: Re: Ladowanie
    Date: Fri, 28 Aug 2020 16:10:41 +0200

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    On Thursday, August 27, 2020 at 6:28:06 PM UTC+2, J.F. wrote:

    >Ja tak jade, zeby czasu, a konkretnie urlopu nie marnowac ;)

    Tez sie staram, ale jezdzic do 7 rano, to juz jednak spac sie chce...

    >czyli zazwyczaj po pracy... wracam ~17 tankujac na full, o 18 kimne
    >sie na ~2h, kolacja i w droge ok 22

    No widzisz, to Ci elektryk tak bardzo nie przeszkadza :-)
    Przejedziesz troche kilometrow, podlaczysz pod ładowarke, zdrzemniesz
    sie 2h, pojedziesz dalej :-)
    Zeby tak jeszcze jakies wygodne łóżka byly obok tych ładowarek, no i
    zeby pasazerowie mogli sie przespac wygodnie :-)

    >Ja tankuje jak ma prawie pusto, a bak ma 70 litrow...
    >Unikam stacji na autostradach, bo drogo... nasze paliwo niby troche
    >tansze, ale na austriackim jakos mniej mi pali ;)

    Dlatego to jest stacja ~ 2km od autostrady, i ceny w miare normalne.
    Jak raz zatankowalem na BP na A4 przed granica ... to chyba w
    Niemczech bylo taniej paliwo.

    >Jak konczy sie na autostradzie to zawsze szukamy na nawigacji stacji
    >obok, tak do 3km i zjezdzamy... ceny zazwyczaj nizsze o ~20
    >eurocentow...

    No i tu wole zatankowac na polskiej sprawdzonej stacji niz potem
    szukac jakiejs bocznej stacji po niemczech.

    >na objezdzie Slowenskiej autostrady trafilem na bodajze 30 centow
    >tansze, niz na ostatniej stacji autosradowej...

    Ostatnio patrzylem na S5 - jakies 70 gr roznicy. Zlodzieje ? :-)

    >no, ja tez nie ;)
    >kawe mam w termosie z wlasnego ekspresu, z ziaren z ulubionej palarni
    >;)
    >kanapki na droge + jakies slodycze i owoce organizuje zona, wiec nie
    >stoimy bez sensu
    >McDonaldy i te vege hotdogi, do ktorych jakis zlosliwiec dolozyl ~2%
    >miesa omijamy z daleka ;)

    Mnie sie nie chce, kupuje po drodze, ale tak prawde mowiac ... wlasna
    dobra kanapka w porownaniu z Donaldem czy hotdogiem ... nieglupi
    pomysl.
    A i tak trzeba stanac, rozprostowac kosci, zatankowac, odwiedzic
    przybytek ... to juz niewielka roznica czy kanapka wlasna czy kupna

    J.