    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ladowanie
    <ri2fgb$o94$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f44d114$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <ri2kbd$sku$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f451ac4$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <ri3gvi$fk3$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@g...com>
    <ri4soq$grp$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f46647e$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <5f469dc0$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 26 Aug 2020 20:44:41 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2020 o 19:37 cef <c...@i...pl> pisze:

    > Ja rzadko kiedy jadę 160km/h a trasy rzędu 1000km
    > (głównie Niemcy) robię spokojnie w czasie ok 10 godzin -
    > na średnią 100km/godz to trzeba zapie...jak się jedzie
    > przez jakieś Demoludy czy Jugoland.

    Czyli potwierdzasz to co napisałem,
    Ja jak bym robił 1000km (głównie Niemcy) to by średnia była w okolicach
    120-130km/h.
    Ja wyżej piszę o sytuacji start w PL (w moim przypadku Wawa) i wypad na
    południe lub zachód. Do granicy DE mam ~450km (A2, bramki, tiry na lewym
    itp.) i średnia w okolicach 100-110. Do granicy południowej podobnie,
    średnia niższa.
    Przerwy robię na tankowanie lub co 300-500km (w zależności z kim jadę).
    Raz się trafi trasa bez korków na węzłach, bez ruchu, bez wypadków, bez
    robót drogowych i średnia wyjdzie 110-115. Innym razem mam mix wszystkiego
    - średnia 100 lub mniej.
    Generalnie jak liczę 1000km w 10h to się mylę o max 30 min.
    Są odcinki autostrad gdzie można zrobić 200-300km bez żadnego węzła ze
    średnią +10 dopuszczalnej ( i wtedy w zależności od kraju będzie to
    130-150km) ale później zawsze są jakieś węzły ( z ograniczeniem do
    80-120), ograniczenia sezonowe (ze względu na smog, śnieg, duże natężenie
    ruchu, hałas) i średnia spada nawet jak się zapierdziela. Im dłuższa trasa
    tym średnia mniejsza.

    TG