  • Data: 2020-08-26 12:25:09
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-08-2020 o 12:13, Przemek Jedrzejczak pisze:

    > znajomy robi dluzsza trase okolo 650km i tez max 2 krotkie postoje zeby nie tracic
    czasu, szukanie ladowarki i kiblowanie przy niej z psem zony i dzieckiem to absurd,
    jak ktos jezdzi dluzsze trasy i czesto to elektryk odpada, poki co zbyt kaleczny

    No widzisz, a innym odpada kaleczny smrodowóz, w którym koszt dojazdu do
    atrakcji jest wyższy niż koszt atrackji, liczony wraz z noclegiem.

    Podwajanie sobie kosztów, żeby "oszczędzić" kilkanaście procent czasu
    przejazdu, i to tylko po to żeby zaraz później go "stracić" na dokładnie
    to samo na miejscu, moja się z celem dużo bardziej.

    Ale jak kto lubi, wolno dać się dymać....