  • 1. Data: 2009-09-01 21:41:15
    Temat: Lab internetowy.
    Od: "Igor Adamiak" <i...@w...pl>

    Czy może ktoś polecić jakiś niedrogi, wypróbowany lab internetowy?
    Najlepiej z wygodnym uploadem fotek. :)

    IA

  • 2. Data: 2009-09-01 21:51:04
    Temat: Re: Lab internetowy.
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Igor Adamiak wrote:
    > Czy może ktoś polecić jakiś niedrogi, wypróbowany lab internetowy?
    > Najlepiej z wygodnym uploadem fotek. :)

    http://www.superfoto.pl :)

    d.

  • 3. Data: 2009-09-01 22:17:09
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości

    > http://www.superfoto.pl :)

    BROŃ BOŻE! Tragedia co się stało z jakością tego labu. Zdecydowanie polecam
    www.fotook.pl ceny takie jak w Superfoto podczas "Szczęśliwych czwartków"
    ale przez cały czas. Ekspresowa przesyłka i dobra jakość odbitek.

  • 4. Data: 2009-09-01 22:22:22
    Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Użytkownik "Igor Adamiak" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy może ktoś polecić jakiś niedrogi, wypróbowany lab internetowy?
    > Najlepiej z wygodnym uploadem fotek. :)

    http://www.fotograf.net.pl/index.php

    MaW

  • 5. Data: 2009-09-01 22:24:10
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Rabbit McCroolick wrote:
    > BROŃ BOŻE! Tragedia co się stało z jakością tego labu.

    Znaczy co się niby złego stało? Próbowałeś cokolwiek reklamować i z jakim
    skutkiem?

    d.

  • 6. Data: 2009-09-02 06:29:08
    Od: Seba <o...@s...pl>

    Ja od lat korzystam z usług www.fotonet.info
    Mają bardzo ładny uploader i edytor zdjęć, gadżetów, kubków itp.

  • 7. Data: 2009-09-02 06:55:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Seba napisał(a):

    > Ja od lat korzystam z usług www.fotonet.info
    > Mają bardzo ładny uploader i edytor zdjęć, gadżetów, kubków itp.

    Ładny powiadasz uploader, więc nie dziwota, że korzystasz ;)

    j.

  • 8. Data: 2009-09-02 07:55:45
    Od: Kubba <e...@g...pl>

    Igor Adamiak pisze:
    > Czy może ktoś polecić jakiś niedrogi, wypróbowany lab internetowy?
    > Najlepiej z wygodnym uploadem fotek. :)

    http://fotoking.pl/

    pozdrawiam.
    J.

  • 9. Data: 2009-09-02 09:53:34
    Od: Greg <o...@o...pl>

    Seba pisze:

    > Ja od lat korzystam z usług www.fotonet.info
    > Mają bardzo ładny uploader i edytor zdjęć, gadżetów,

    I zdjęcia krzywo przycinają, i mieszają zamówienia (moje zdjęcia poszły
    na dwa różne nazwiska - na moje tyle ile zamówiłem chociaż pomieszali
    ilości poszczególnych kadrów + dodatkową porcję na inne nazwisko), i z
    kalibracją utrafić u nich nie mogę... To ostatnie to akurat może być
    moja wina, ale tego krzywego przycinania to już nie rozumiem. Ramka 4mm
    a mam 5mm z prawej i 3mm z lewej albo jeszcze większe różnice.

  • 10. Data: 2009-09-03 21:39:51
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    > Znaczy co się niby złego stało?

    Brak szczegółów, zdjęcia rozmyte i zbyt ciemne.

    > Próbowałeś cokolwiek reklamować i z jakim skutkiem?

    Nie reklamowałem, nie będę kopał się z koniem. Jakość FotoOK bez reklamacji
    znacznie lepsza i to im daję zarabiać, zwałaszcza że termny realizacji mają
    ekspresowe.