  • Data: 2009-09-04 07:17:14
    Temat: Re: Lab internetowy.
    Od: KuFeL <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kubba pisze:

    > http://fotoking.pl/

    do masowej ilosci odbitek korzystalem do tej pory z fotojokera, bo w
    pakietach 10x15 kosztuje 0,29 za odbitke a i odbior gratis.

    ale podana przez Ciebie oferta tez jest godna uwagi, tym bardziej ze ja
    zamawiam odbitki raz na pare miesiecy hurtem po kilkaset...tylko szkoda
    ze wysylka stosunkowo droga.

    Pzdr,
    KuFeL
    --