  • Data: 2009-09-04 19:09:12
    Temat: Re: Lab internetowy.
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rabbit McCroolick wrote:
    > Brak szczegółów, zdjęcia rozmyte i zbyt ciemne.

    A na jakim papierze zamawiałeś zdjęcia? Swego czasu w ofercie superfota
    był papier AFAIR fuji crystal archive - czyli taki, który daje właśnie
    mniejszą rozdzielczość, ale struktura jest zupełnie inna (wygląda jak
    stara fotografia). Moje pierwsze wrażenie też było takie, ale po prostu
    ten papier nadaje się do innych zdjęć.

    > Nie reklamowałem, nie będę kopał się z koniem.

    Zapewne wybrałeś papier o którym pisałem, nie przeczytałeś jego opisu, a
    nawet nie pokusiłeś się o wyjaśnienie sprawy.
    No rzetelna ta opinia zdecydowanie :) Wiem jak wyglądają tam reklamacje i
    zdziwiłbyś się że to kopanie się. Wręcz przeciwnie - często właśnie idą na
    rękę.

    > Jakość FotoOK bez reklamacji
    > znacznie lepsza i to im daję zarabiać, zwałaszcza że termny realizacji mają
    > ekspresowe.

    Lab jak lab, nie mają za wiele zleceń więc pewnie z czasem się wyrabiają,
    znacznie gorzej za to może być z chemią - dzisiejsze laby mają okrutne
    problemy z krystalizacją - jeśli tylko nie robią naprawdę wiele zdjęć to
    ich powtarzalność jest kiepska. Może jako tradycyjny lab nieinternetowy
    idzie im lepiej, ale to co jest na www to jest w skrócie tragedia i wierz
    mi że wiem co mówię.

    d.